کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۶۵۳۸
تاریخ خبر:

پاسخ رائفی‌پور به منتقدان مراسم ‌مشهد: آتش گرفته‌اند!

علی اکبر رائفی پور سخنران مشهور اصولگرا که در مراسم جشن بیعت در ورزشگاه امام رضای مشهد سخنرانی کرد به انتقادات از این مراسم پاسخ داده است. امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور طی دستوری به وزیر کشور خواستار برخورد با عوامل برگزاری این مراسم شد. جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

علی اکبر رائفی پور در واکنش به انتقادات گفته است: هییت مذهبی مجتمع امیرالمومنینِ مشهد پس از اخذ مجوزهای لازم و ارسال آنها برای بنده، از من برای سخنرانی در مراسم ‎عید بیعت دعوت کرد. با توجه به روال بودن برگزاری مراسمات مذهبی در ورزشگاه امام رضا(ع)، اخذ مجوزهای قانونی و شرط بنده مبنی بر رعایت پروتکل‌ها پذیرفتم. مشاهدات بنده هنگام ورود به مراسم نیز حاکی از رعایت ضوابط بهداشتی بود؛ تست تب، شرط داشتن ماسک و… صندلی‌ها نیز یکی درمیان نشانه‌گذاری شده بودند. آنچه از روی جایگاه سخنرانی دیدم هم حاکی از تناسب نسبی در پراکندگی جمعیت بود. مراسمات عزاداری ماه محرم مشهد هم به همین شیوه در این ورزشگاه برگزار شده بود. بلافاصله پس از مراسم، تصاویری مغرضانه از زوایای افقی برای القای رعایت‌نشدن پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی منتشر شد. مشکل معاندان، برگزاری مراسمات باشکوه مذهبی است. هرسال بهانه‌ای برای به حاشیه بردن مراسم تجدید بیعت با امام زمان قرار می‌دهند. از رونق گرفتن ‎عید بیعت و به حاشیه رفتن مراسم بدعت‌آمیز نهم ربیع آتش گرفته‌اند.

کدخبر: ۳۵۶۵۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammad61

    بدتر از مراسم شجریان نبود که

  • _user_1604001703

    از رفتگان و گرفتاران و مصیبت زدگان کرونا اگر حیا نمیکنید، از جان نثاریهای کادر د رمان اگر حیا نمیکنید، از رهبری حیا کنید که پایان تمام توصیه های اخیرشان مراعات و مراقبتهای کرونایی ست

  • farankahmadi

    چرا بعضی افراد با مراسم شجریان مقایسه می کنند ، اونم اشتباه بود ، این هم اشتباه ، چرا مغزتون قفل کردید

  • _user_1600914020

    استاد تو که راست میگی