کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۱۵۳۴
تاریخ خبر:

واکنش ایرانی‌ها به‌ انتخاب مربی بدنساز دورتموند

روزنامه هفت صبح | دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام آلیشیا اشمیت در ۲۴ساعت گذشته به‌ یک میلیون نفر رسیده است. این اتفاق پس از اعلام انتخاب او به‌عنوان عضوی از تیم آماده‌سازی باشگاه دورتموند آلمان رخ می‌دهد. آلیشیا اشمیت ۲۱ساله پیش از این هم چهره مشهوری به‌حساب می‌آمد چون یکی از دونده‌های مشهور تیم‌ملی آلمان بود .

اما در حقیقت او بخشی از شهرتش را مدیون فعالیت در دنیای مد است. با این حال از وقتی اعلام شد اشمیت به‌کادر آماده‌سازی دورتموند اضافه می‌شود، تعداد دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرامش با رشدی سریع به یک میلیون رسید.

در فضای مجازی با این اتفاق شوخی کردند؛ مثلا هواداران منچستریونایند که تیم‌شان مدت‌ها دنبال جذب جیدون سانچو از تیم آلمانی است، به‌شوخی نوشتند بعید است او دیگر بخواهد از دورتموند جدا شود. همکاری آلیشیا اشمیت با باشگاه دورتموند در فضای مجازی ایران هم با واکنش روبه‌رو شد. در عرض ۲۴ساعت جستجوی عبارت فارسی دورتموند در گوگل به‌شدت رشد کرد. (نمودار شماره یک)

ایرانی‌هایی که به باکس جستجوی گوگل مراجعه کرده بودند، دنبال کسب اطلاع درباره مربی جدید دورتموند بودند. عبارت‌های آلیشیا اسمیت، Alica Schmidt، آلیسا اشمیت، الیشیا اشمیت و بقیه مدل‌های نوشتاری اسم مربی بدنساز جدید دورتموند هم با افزایش سرچ و جست‌وجو روبه‌رو شده است. (نمودار شماره دو)

آن وسط بعضی‌ها هم فکر کرده‌اند چون بایرن مونیخ تیم قوی‌تری است باید درباره مربی بدنساز قهرمان آلمان هم کنجکاوی کنند. (نمودار شماره چهار)

اطلاعات گوگل ترند نشان می‌دهد بیشترین میزان جست‌وجوی عبارت دورتموند در استان قزوین اتفاق افتاده است. استان‌های سیستان و بلوچستان، اردبیل، خراسان رضوی و کرمانشاه در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. (نمودار شماره ۳)

برحسب اتفاق دیروز برنامه لذت فوتبال بازی دورتموند و آگزبورگ را به‌صورت زنده روی آنتن برد. بازی‌ای که با شکست دو بر صفر تیم جدید آلیشیا اشمیت به‌پایان رسید و در آن به‌وضوح ضعف بدنی و ناآمادگی زنبورها به چشم می‌آمد.

توضیحات

نمودار شماره یک افزایش جستجو پس از اعلام خبر

توضیحات

نمودار شماره2 ؛ مردم بیشتر از خود دورتموند دنبال چی بودن

توضیحات

نمودار شماره چهار؛ آلیشیا در صفحه دوم بعضی‌ها هم فکر می‌کنن مربی بدنساز بایرن مونیخ باید بهتر باشه

توضیحات

نمودار شماره 3بیشترین میزان افزایش جستجو در قزوین اتفاق افتاده

توضیحات

*

کدخبر: ۳۵۱۵۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر