کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۹۴۴۷
تاریخ خبر:

همراه با بسته خبری فرهنگی امروز

هفت صبح:با هفت خبر از دنیای فرهنگ و هنر از سراسر جهان همراه شوید.

۱_همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، دو اثر سیاه بازی «ریش تراش» و «بخشش» از زنده یاد سعدی افشار به روی آنتن رادیو نمایش می رود.روابط عمومی رادیو نمایش گفت،به بهانه فرا رسیدن عید سعید فطر، رادیو نمایش این دو سیاه بازی از سعدی افشار را در ساعت ۲۱ روز پنجشنبه و جمعه، بیست و سوم و بیست و چهارم اردیبهشت ماه پخش خواهد کرد.

۲_«تام کروز» اعلام کرد که در اعتراض به سیاست‌های انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، سه جایزه گلدن گلوب خود را به آنها پس می‌دهد.ستاره ۵۸ ساله هالیوود که در مجموع سه بار در سال ۱۹۹۰ برای فیلم «متولد چهارم جولای»، در سال ۱۹۹۷ برای فیلم «جری مگوایر» و در سال ۲۰۰۰ هم برای «مگنولیا» موفق به کسب جایزه گلدن گلوب در شاخه بازیگری شده است، اعلام کرد در اعتراض به اصلاحات اعلام شده و جنجال برانگیز انجمن مطبوعات خارجی هالیوود درباره افزایش تنوع در این نهاد سینمایی، جوایز دریافتی خود را به آنها بازمی‌گرداند.

۳_نیما فلاح بازیگر سینما و تلویزیون و داماد مسعود ولدبیگی پیشکسوت چهره‌پردازی سینمای گفت: مسعود ولدبیگی صبح امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در بیمارستان مهراد بر اثر ایست قلبی درگذشت.این هنرمند باسابقه، که چهره‌پردازی فیلم‌های شاخصی چون «قرمز»، «ضیافت» و «دوئل» را در کارنامه خود دارد، برای سه فیلم «پرده آخر» ، «زشت و زیبا» و «از کرخه تا راین» سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی را از جشنواره فیلم فجر کسب کرده بود.

۴_ علی نصیریان با حکم بهمن نامور مطلق رئیس فرهنگستان هنر،مدیر گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر شد.

۵_ نخستین عکس از لئوناردو دی‌کاپریو و لیلی گلداستون در فیلم «قاتلان ماه کامل (ماه گل)» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی منتشر شد.فیلم جدید مارتین اسکورسیزی داستانی واقعی را به تصویر می‌کشد که در کتاب «قاتلان ماه کامل (ماه گل)» نوشته دیوید گرن روایت شده است.فیلم داستان جنایاتی است که علیه قبیله سرخپوست اوسیج در دهه ۱۹۲۰ میلادی صورت گرفت. این قبیله اوایل قرن نوزدهم به زور از سرزمین اجدادی‌شان به اوکلاهاما کوچانده شدند اما در زمینی که گمان می‌شد بی‌ارزش باشد در اواخر همین قرن دریایی از نفت پیدا شد که حالا این قبیله مالکش بودند. حالا با میلیون‌ها دلاری که به این سرزمین سرازیر می‌شد، قتل و جنایت هم از راه می‌رسید.

۶_ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مناسبت عید سعید فطر دو فیلم‌تئاتر «تو مثل طوطی» و «کچل کفترباز» را به صورت رایگان اکران می‌کند.بر اساس این خبر، نمایش «تو مثل طوطی» به نویسندگی فریبا دلیری و کارگردانی امیرحسین انصافی و آرین ناصری‌مهر، در روز ۲۳ اردیبهشت اکران می‌شود.همچنین نمایش «کچل کفترباز» به نویسندگی نسرین خنجری و کارگردانی آزاده انصاری در روز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، در پایگاه مرکز تئاتر کانون اکران خواهد شد.

۷_ ممکن است برایتان جالب باشد که ستاره‌های مورد علاقه شما در سینما، در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده اند!
بسیاری از بازیگران می‌گویند که برای موفقیت به کلاس‌های بازیگری بروید. بازیگری شغلی است که شباهت به حرفه دیگری ندارد؛ بنابراین، آیا رفتن به کلاس‌های بازیگری شانس شما برای رسیدن به یک نقش را افزایش می‌دهد؟ شاید شوکه شوید از اینکه بفهمید این ستاره‌های مورد علاقه شما در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده است.در این لیست اسامی نام آورانی همچون جیم کری ،تام کروز، کامرون دیاز و بردپیت دیده می‌شود.

توضیحات

سعدی افشار

توضیحات

مسعود ولدبیگی

توضیحات

«قاتلان ماه کامل (ماه گل)»

توضیحات

پوستر دو فیلم تئاتر کانون

کدخبر: ۳۸۹۴۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر