کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۳۵۱
تاریخ خبر:

همراه با بسته خبری فرهنگی امروز

هفت صبح_ماندانا زمانی:
*حالا ما خودمان توی گرفتاری‌های کرونا و واکسن و انتخابات و آتش سوزی گیر افتادیم.صدور ویزای توریستی رو کجای دلمون بذاریم.از کرونای آفریقایی نمیریم،صلوات.
**خبر خوب برپایی دوباره خانه هنرمندان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، امیدوارمان کرد.نفس هنرمندان پله پله چاق می‌شود.
***والیبال ۲۰:۳۰ به مصاف آمریکا می‌رود.به امید برد سرو قامتان.
با خبرهای امروز همراه شوید

۱_پیکر علی مرادخانی، معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی که سابقه سه دهه مدیریت هنری را در کارنامه حرفه‌ای خود داشت، صبح روز چهارشنبه (۱۹ خردادماه) به سوی خانه ابدی بدرقه شد. در این مراسم همکاران زنده‌یاد مرادخانی از ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای او سخن گفتند و از او به عنوان یکی از مدیران شجاع عرصه فرهنگ و هنر یاد کردند.

۲_معاون گردشگری اعلام کرد: صدور ویزای گردشگری ایران برای گردشگران خارجی، به دنبال توافق‌های اولیه، از نیمه دوم تیرماه ١۴٠٠ از سر گرفته می‌شود.ولی تیموری با اشاره به توقف صدور ویزای گردشگری ایران از سال گذشته تا کنون و بسته بودن مرزها به روی گردشگران خارجی از زمان شیوع ویروس کرونا، خبر داد: توافق اولیه برای بازگشایی مرزهای ایران به روی گردشگران خارجی با وزارتخانه‌های امور خارجه، کشور و بهداشت شده است که پس از تهیه و تایید نهایی مقررات و پروتکل سفر، صدور ویزای توریستی ایران نیز از سرگرفته می‌شود.

۳_۵ نمایشگاه مختلف عکس،نقاشی،چاپ دستی و کلاژ درخانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.نمایشگاه‌های «مرزی برای دیدن»، «زیبایی در جنگ»، «رویداد هنری فاصله»، «نگاهی دیگر» و «مرثیه‌ای برای یک رویا» از روز جمعه (۲۱ خردادماه) در گالری‌های خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کنند. بازدید از نمایشگاه‌های خانه هنرمندان ایران از ۲۱ تا ۳۱ خرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای عموم علاقه‌مندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

۴_مجموعه کمدی اجتماعی «دودکش۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد پس از سریال «زیرخاکی ۲» روی آنتن شبکه یک می‌رود.تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش» از بهمن ماه ۹۹ آغاز شد و اغلب سکانس‌های سریال در شمال شرقی تهران و منطقه بلوار ارتش تصویربرداری می‌شود.هومن برق نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، نگار عابدی، امیرحسین رستمی، الناز حبیبی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی بازیگران فصل اول «دودکش» هستند که در فصل دوم نیز با تغییراتی به همراه بازیگران جدید حضور خواهند داشت.

۵_فیلم سینمایی «اجاره‌نشین‌ها» به کارگردانی داریوش مهرجویی با صدای هوتن شکیبا برای نابینایان توضیح‌دار شد.گروه سوینا (سینمای نابینایان) نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی «اجاره‌نشین‌ها» ساخته داریوش مهرجویی را در آستانه زادروز حسین سرشار یکی از بازیگران این اثر، روز پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه در چارچوب برنامه فیلمخانه منتشر می‌کند.دوستان یکی دو هفته پیش هم برایتان از این سورپرایز تعریف کردم.عشق سینماها سر بزنند بد نمی‌بینند.

توضیحات

بدرقه پیکر علی مرادخانی

توضیحات

دودکش2

توضیحات

هوتن شکیبا در سوینا

کدخبر: ۳۹۵۳۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر