کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۲۹۰۱
تاریخ خبر:

هشیاری پلیس تهران مانع فاجعه روی خط آهن شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ میگوید: مأموران کلانتری ۱۷۹ خلیج‌فارس، با بازداشت یک سارق، از یک حادثه بزرگ و جبران‌ناپذیر جلوگیری و از عبور قطار بر روی ریل ناایمن "تهران ـ آذربایجان" جلوگیری کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به جلوگیری پلیس از یک حادثه جبران‌ناپذیر در غرب تهران توضیح می دهد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ساعت ۲۳ شب گذشته (۲۵ تیر) واحدهای عملیاتی پلیس در مناطق تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری ۱۷۹ خلیج‌فارس به یک مرد حامل گونی سفید رنگ در محدوده بزرگراه فتح مشکوک شد.

به نوشته تسنیم رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه میدهد: واحد گشت کلانتری ۱۷۹ خلیج‌فارس پس از متوقف کردن این فرد و تفتیش محتویات گونی متوجه شدند، متهم تعداد ۵۰ قطعه پیچ مربوط به ریل راه‌آهن آذربایجان را سرقت کرده است. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس با هماهنگی عوامل پلیس راه‌آهن تهران از یک حادثه بزرگ و جبران‌ناپذیر جلوگیری و از عبور قطار بر روی ریل ناایمن جلوگیری کردند. پس از انتقال متهم به کلانتری، تیم تعمیر و نگهداری خطوط راه‌آهن اقدام به تعمیر و بازسازی خط ریل آذربایجان کردند و قطار با سرعت کم از روی ریل عبور کرد.

موقوفه‌ای متذکر می شود: در حال حاضر تیم پلیس و همکاران راه‌آهن در تلاش هستند تا خط راه‌آهن آذربایجان را به حالت اولیه برگردانند تا قطارها بتوانند طبق روال عادی حرکت داشته باشند.

کدخبر: ۴۰۲۹۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر