کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۷۷۷۸
تاریخ خبر:

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش‌ها

ایسنا نوشت: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این که سامانه بارشی فعال در کشور کماکان تا اواسط این هفته ادامه دارد، اظهار کرد: شدت بارش‌ها از امروز (۴ آبان) تا فردا خواهد بود. همچنین طی امروز بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

صادق ضیائیان با اشاره به این که طی فردا و پس فردا (۵ و ۶ آبان ) کاهش دما در اغلب مناطق کشور قابل ملاحظه خواهد بود، تصریح کرد: این سامانه بارشی اکثر مناطق کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و طی امروز بارش در آذربایجان شرقی، زنجان، نیمه شرقی کردستان، کرمانشاه، ایلام، جنوب لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، البرز، قزوین، قم، استان تهران، خوزستان و گیلان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

به گفته ضیائیان، طی فردا استان‌های زنجان، شرق کردستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، ارتفاعات شرقی البرز، خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، گیلان، مازندران و گلستان تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرند و بر شدت بارش‌ها در این مناطق افزوده می‌شود.

وی با بیان این که بارش برف در ارتفاعات کشور به ویژه ارتفاعات البرز پیش بینی می‌شود، گفت: فعالیت این سامانه بارشی سبب اختلال در تردد شهری، مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌های کوهستانی می‌شود. همچنین احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن آب رودخانه‌ها وجود دارد.

کدخبر: ۲۸۷۷۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر