کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۲۶۷۲
تاریخ خبر:

هشدار؛ آغاز بارش سیل آسا در تهران + جزییات مسدود شدن اتوبان امام علی

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بااشاره به احتمال بارش‌های سیل آسا از عصر امروز در تهران از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری در سطح شهر در این ساعات خودداری کنند.

احمد صادقی در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران که ظهر امروز با حضور استاندار در مرکز فرماندهی و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، گفت: پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از حوالی ساعات ۱۶ امروز تا ۲۰ شاهد بارش‌های شدید در تهران خواهیم بود.

او با بیان اینکه موج بارش‌ها از غرب تهران وارد و از شرق خارج خواهد شد، گفت: لازم است، شهروندان هشدارهای بارندگی را جدی گرفته و از تردد غیر ضروری در این ساعات خودداری کنند.

صادقی با بیان اینکه شهروندان از حضور در حاشیه رودها، مسیل‌ها و ارتفاعات تهران خودداری کنند، اضافه کرد: همچنین ابلاغ کردیم که معادن شن و ماسه شهر تهران ایمنی خود را ارتقا داده و وضعیت ایمنی دیواره معادن را بررسی و پایش کنند.

همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت تردد در بزرگراه امام علی (ع ) و چند نقطه دیگر از پایتخت در ساعات آینده خبر داد.

به گفته سرهنگ موسوی پور محدودیت اول از ساعت ۱۴:۳۰ امروز ششم فروردین تا پایان بارش ها و اطلاع بعدی در بزرگراه امام علی ( ع ) در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال انجام شده و این محور توسط پلیس مسدود و دارای محدودیت تردد است.

وی افزود: همچنین محدودیت دوم که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز ششم فروردین و تا پایان بارش ها و اطلاع بعدی اعمال می‌شود، در سمت لواسان و فشم از گردنه قوچک و بزرگراه ارتش به سمت سوهانک و پل استخر به سمت گردنه قوچک و همچنین محدوده تلو به سمت لواسانات است.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ افزود: میدان کوهسار به سمت کن محدودیت سوم می باشد که تا اعلام بعدی پلیس دارای ممنوعیت است.

موسوی‌پور از شهروندان خواست از تردد و مراجعه به مسیرهای اعلامی جدا خودداری کنند.

کدخبر: ۲۵۲۶۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر