کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۸۴۸۳
تاریخ خبر:

هشت نکته از دربی پرهیجان پنجشنبه

روزنامه هفت صبح، کمال بردبار | یک: ستاره ۱۶۶ سانتی‌متری و ۲۱ ساله در ۷۰ دقیقه حضورش در بازی، کامیابی‌نیا، ‌کنعانی‌زادگان و شیری را بارها و بارها دریبل زد‌،‌ یک پاس گل محشر داد‌،‌ پایه‌گذار یک گل دیگر بود‌،‌ یک بار شوت فریبنده‌اش از کنار دروازه به اوت رفت و یک بارهم بیرانوند را به یک سوپر سیو واداشت. او مهدی قائدی است‌. سوپر استار کوچک فوتبال ما. حالا او می‌تواند در کنار جهانبخش و قلی‌زاده و ترابی، ‌مجموعه تکنیکی‌های گریزپای تیم ملی ما را تکمیل کند.

* دو: حسینی دروازه‌بان استقلال باز هم در مسابقات مهم دچار ضعف روحی شد. او در گل دوم پرسپولیس و مقابل ضربه استوکس آنقدر هیجان زده و مضطرب بود که زودتر از حد لزوم شیرجه رفت و دست آخر به شکل ناشیانه‌ای توپ را با دست مخالف جلوی بشار انداخت و گل مساوی زده شد.

حسینی در بسیاری از گل‌های امسال استقلال مقصر بوده است. او حتی در ارسال اوساگوانا در گل اول پرسپولیس هم زمانبندی درستی نداشت و زود خودش را انداخت. حتی در شوت آزاد نوراللهی هم واکنش او بیشتر دردسرساز بود تا رهایی‌بخش‌!

* سه: در گل اول استقلال خطای چشمی روی انصاری کاملا واضح است، ‌در گل دوم پرسپولیس شک آفساید وجود دارد اما برخی تصاویر این شائبه را نفی می‌کنند.

* چهار: علی کریمی بی‌صدا به ژنرال آبی‌ها بدل شده است‌. او بارها و بارها با توپ‌های بلند‌‌،‌ قائدی را در گوشه سمت چپ صاحب توپ کرد.

* پنج: پیروزی در این بازی می‌توانست استقلال را به مدعی اول قهرمانی بدل کند‌. اما مجیدی طلا را از دستش انداخت و یحیی برای آن شیرجه رفت. این پیروزی می‌توانست فرهاد مجیدی را به سلطان تماشاگران استقلال بدل کند.

* شش: ارسلان مطهری با زدن دو گل‌،‌ آمار خود در استقلال را به ۵ گل در سه بازی رساند. در حالی‌که در مجموع زمان حضورش در زمین از دو بازی هم کمتر بوده است‌. مطهری حالا می‌رود و پشت سر آزمون و طارمی و کاوه رضایی‌،‌ نیم نگاهی به نیمکت تیم ملی داشته باشد.

* هفت: در مورد نیمکت ضعیف استقلال زیاد نوشته‌اند. تبریزی گرانقیمت‌، زکی‌پور‌، رضاوند و زکریا مرادی از آپشن‌های مجیدی بودند.

* هشت: بازی می‌توانست شکل دراماتیک‌تری هم به خود بگیرد وقتی شوت آزاد استوکس از چند سانتیمتری دروازه استقلال عبور کرد‌. در چه دقیقه‌ای‌؟‌ دقیقه ۹۲!

کدخبر: ۳۰۸۴۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر