کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۷۷۳۶
تاریخ خبر:

هرآنچه می‌خواهید درباره خمسه بدانید

روزنامه هفت صبح، علیرضا خمسه| بخشی از خوانندگان این نشریه می‌خواهند بدانند که خمسه از کجا شروع کرد و به کجا رسید. همچنین می‌خواهند کم و کیف فعالیتش را تا این مقطع بدانند. به این گروه، پیشنهاد می‌کنم کتاب «مأموریت آقای شادی» را بخوانند. چون «مأموریت آقای شادی»، گفت‌وگویی مفصل است که من شرح زندگی و فعالیت‌هایم را در طول آن، از «ب»ی بسم‌الله تا «ت»ی تَمَّت گفته‌ام.

اینکه کی به دنیا آمدم، چگونه رشد کردم، کجا بودم، چه کردم، آنچه دیدم و آنچه شما از من دیدید. چگونه بود که در یک فیلم حضور داشتم و چگونه شد در کار دیگری نبودم. به تعبیری، فراز و فرود زندگی و کار حرفه‌ای مرا می‌توانند در کتاب «مأموریت آقای شادی» ببینند.

اما بخشی دیگر از خوانندگان نشریه می‌خواهند بدانند علیرضا خمسه، جدا از اینکه کمدین بوده و چهره‌ای شناخته‌شده در عرصه تئاتر و تلویزیون و سینما بوده، آیا وجوه دیگری هم داشته؟ در عرصه‌های دیگری هم قدم گذاشته؟ به فعالیت‌های دیگری هم پرداخته؟ به این گروه توصیه می‌کنم کتاب دیگر منتشرشده با عنوان «خمسه به روایت خمسه» را بخوانند.

این کتاب مجموعه‌ای است از اشعاری که سروده‌ام، مطالبی که ترجمه کرده‌ام، یا گاهی به عنوان نویسنده مقالات و یادداشت‌هایی را برای روزنامه‌ها و مجلات نوشته‌ام؛ همچنین فیلمنامه‌ای که با دوستان در شرایطی نگاشته‌ام. در واقع این‌طور بگویم که وجه دیگر، وجهی غیر از بازیگری خمسه، در کتاب «خمسه به روایت خمسه» تصویر شده است.

کسانی که بخواهند ببینند علیرضا خمسه چه زمینه‌هایی را تجربه کرده یا زمینه‌های مورد علاقه‌ش چه بوده، می‌توانند به این کتاب مراجعه کنند. از جمله این عرصه‌ها هم می‌شود به ادبیات، طنز، نگارش فیلمنامه، نمایشنامه، گاهی شعر، گاهی ترجمه و غیره اشاره کرد. به تعبیر دیگر «خمسه به روایت خمسه»، گزیده‌ای از این نوع فعالیت‌هاست.

کدخبر: ۵۰۷۷۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر