کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۱۳۶۸
تاریخ خبر:

هتل های غرب تهران

رپرتاژ آگهی | وقتی بخواهید به یک کلانشهر با مساحت ۷۳۰ کیلومتر مربع سفر کنید، بهتر است که در ابتدا مسیر خود را مشخص کنید و سپس در آن بخش از شهر که کار دارید هتل رزرو کنید. خوشبختانه شهر تهران به آن اندازه هتل دارد که شما برای انتخاب اقامتگاه مناسب در آن بخش از شهر که می‌خواهید، به راحتی می‌توانید از میان چند گزینه‌، مناسب‌ترین هتل را با توجه به سلیقه و بودجه‌تان انتخاب کنید. در این مطلب با هتل های غرب تهران آشنا شوید.

هتل اسپیناس پالاس در شمال غربی تهران

هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین هتل‌های ایران و گران‌قیمت‌ترین هتل تهران است. این هتل لوکس و معروف با ۵.۵ ستاره، مکانی برای میزبانی از سران کشورهای خارجی و شخصیت‌های مهم است. این هتل که در یکی از شمالی‌ترین نقاط سعادت آباد و بر بالای یک تپه واقع است، در حقیقت در شمال غربی تهران قرار دارد و چون در ارتفاع است، از آنجا می‌توان مناظر بسیار زیبایی از شهر تهران را مشاهده کرد. هتل اسپیناس پالاس جایی لاکچری برای افراد بسیار خوش‌سلیقه است که می‌خواهند هزینه‌ی بالایی را برای اقامت خود در تهران بپردازند. شما می‌توانید در سوئیت اسکای یا آسمان اقامت کنید و در این صورت اقامت در لوکس‌ترین و بالاترین ارتفاع شهر تهران را تجربه کنید. علاوه بر این سوئیت رویایی، شما می‌توانید رویال سوئیت و سوئیت پرزیدنت و یا سوئیت‌های جونیور و رویال فمیلی و یا انواع اتاق‌های شیک و لوکس را برای اقامت خود انتخاب کنید. از امکانات تفریحی، ورزشی، رستوران‌های عالی و فضاهای خاص این هتل در غرب تهران لذت ببرید.

در فرودگاه اقامت کنید

شاید فکر کنید مگر کسی در فرودگاه هم اقامت می‌کند؟ پاسخ این سوال مثبت است. فرض کنیم که شما در مشهد زندگی می‌کنید و قصد دارید که به یک کشور خارجی سفر کنید. قطعاً باید با یک هواپیما به تهران و فرودگاه مهرآباد آمده و سپس تا فرودگاه امام خمینی بروید. در آنجا شاید چند ساعت معطل شوید تا زمان پرواز شما برسد و همه‌ی اینها یعنی خستگی. پس نیاز به جایی دارید که چند ساعتی در آن اقامت داشته باشید و خوشبختانه هتل فرودگاهی ایبس این امکان را برای شما فراهم می‌کند. هتل ایبیس یک هتلی ۴ ستاره است و از جمله هتل های تهران است که امکان اقامت ساعتی در آن وجود دارد. شما در این هتل می‌توانید به صورت روزانه، ۶ ساعته و ۳ ساعته اقامت داشته باشید و خود را برای یک سفر عالی آماده کنید. اگر وقت بیشتری دارید می‌توانید از خدمات تفریحی هتل مانند سونا، جکوزی، اینترنت پرسرعت، رستوران و کافی‌شاپ آن استفاده کنید.

هتل رکسان در کدام بخش غربی تهران است؟

هتل رکسان در نزدیکی هتل ایبس و در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد و اینجا نیز یک مکان مناسب و عالی برای مسافرینی است که قصد سفر به خارج از کشور را دارند و یا می‌خواهند پس از یک سفر طولانی از خارج، یک روز و یا چند ساعت را در یک هتل عالی پنج ستاره اقامت کنند. این هتل با داشتن امکان اقامت ۶ ساعته، شرایط مناسبی برای رفاه حال شما فراهم می‌کند. هتل رکسان که نام قدیم آن نووتل بوده به گروه هتل‌های فرانسه تعلق دارد و در عین حال که نزدیک فرودگاه است، یک هتل عالی پنج ستاره نیز هست. هتل دارای خشکشویی، سالن ماساژ، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، استخر و دو رستوران به نام‌های گالکسی و وادی، با انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های خوشمزه و لذیذ است.

هتل های تهران

هتل آساره در خیابان آزادی

هتل چهار ستاره‌ی آساره واقع در خیابان آزادی و بیشتر نزدیک به میدان انقلاب است که همین موضوع باعث می‌شود شما دسترسی خوبی به بسیاری از مراکز مهم شهر داشته باشید. اگر قصد دارید به ادارات و ساختمان‌های دولتی بروید و یا از مراکز دیدنی و تاریخی مرکز شهر مانند پارک لاله، موزه‌ی جواهرات ملی، موزه‌ی هنرهای معاصر، موزه‌ی فرش دیدن کنید و یا به برخی از سینماها مانند عصر جدید، فلسطین، سپیده و… بروید، با اقامت در این هتل دسترسی آسانی به آنها خواهید داشت. فراموش نکنید که فاصله‌ی شما از این هتل تا فرودگاه مهرآباد نیز معقول و مناسب است. هتل آساره دارای ۱۱ طبقه و ۵۸ اتاق و سوئیت است.

هتل‌های المپیک و آکادمی فوتبال مخصوص ورزشکاران است

هتل چهار ستاره‌ی المپیک واقع در غرب تهران و در نزدیکی مجموعه‌ی ورزشی آزادی است. این هتل عالی با اتاق‌های‌ دو تخته، سوئیت‌های دوبلکس و رویال، دارای امکانات کامل و عالی برای مهمانان به ویژه افراد ورزشکار است. از آنجایی که بیشتر مهمانان این هتل به ورزش علاقه دارند، هتل المپیک یک اتاق تلویزیون تعبیه کرده که در آن، امکان تماشای دسته‌جمعی برنامه‌های ورزشی فراهم می‌شود. هتل دارای یک زمین چمن مصنوعی، سالن بدن‌سازی با دستگاه‌های متعدد، استخر، سونا، جکوزی و سایر امکانات ورزشی است و رستوران، کافی‌شاپ و یک چایخانه‌ی سنتی در هتل وجود دارد. هتل آکادمی فوتبال تهران هم جنب درب غربی مجموعه‌ی ورزشی آزادی واقع شده و دسترسی آسانی به زمین چمن مصنوعی دارد.

هتل‌های ارزان قیمت غرب تهران

اگر قصد دارید در نزدیکی دانشگاه تهران اقامت کنید و هزینه‌ی زیادی هم صرف نکنید، دو هتل به نام‌های هتل اورین و هتل پاسارگاد جاهای مناسبی برای شما هستند. هتل اورین در خیابان کارگر شمالی در نزدیکی میدان انقلاب است و برای رفتن از هتل به ایستگاه متروی انقلاب باید تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی کنید. هتل پاسارگاد نیز دارای دو ستاره است که در خیابان جمالزاده قرار گرفته و فاصله‌ی کمی با میدان انقلاب دارد. اگر در این هتل اقامت کردید، حتماً در آش فروشی معروف نیکوصفت که در ابتدای خیابان جمالزاده قرار دارد، آش‌های خوشمزه را نوش جان کنید.

آیا در اتوبان تهران کرج هتل وجود دارد؟

پاسخ مثبت است. اتوبان تهران کرج در بخش غربی شهر تهران است که در این منطقه می‌توان در سه هتل خوب و جذاب اقامت داشت. این سه هتل عبارتند از:

  • هتل بستان: سه ستاره واقع در ضلع شرقی دریاچه‌ی خلیج فارس، در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر، ورزشگاه آزادی و فرودگاه مهرآباد.
  • هتل پژوهش: هتل سهستاره واقع در کیلومتر ۱۵ اتوبان تهران کرج، دارای اتاق‌های دو تخته، سه ‌تخته، چهار تخته و سوئیت سه‌نفره و یک سالن کنفرانس بزرگ.
  • هتل دانش: یک هتل دو ستاره با اتاق‌های هتل یک‌ تخته، دو تخته، سه ‌تخته و چهارتخته و هزینه‌ی مناسب.
کدخبر: ۴۶۱۳۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر