کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۲۷۵
تاریخ خبر:

نوجوان فداکار ایذه‌ای بر اثر سوختگی درگذشت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله که در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه پیش از رسیدن نیروهای امداد با فداکاری دو نفر را نجات داد، ساعت ۱۲ شب گذشته پس از چند روز بستری در بیمارستان دارفانی را وداع گفت و آسمانی شد.

آرش نجیمی افزود: این نوجوان فداکار و قهرمان ملی با سوختگی حدود ۹۰ درصد، و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان خود به بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان اعزام شده بود، بدلیل سوختگی زیاد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وزیر کشور در زمان بستری شدن علی لندی، برای تسریع در روند درمان این نوجوان فداکار در تماس با استاندار اصفهان به وی ماموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه ای را پیگیری و نتیجه را به وزیر کشور گزارش کند.

کدخبر: ۴۱۶۲۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    روحش شاد و قرین رحمت الهی، خداوند به پدر و مادرش صبر جزیل عطا فرماید.

  • toto

    به این میگن شهادت / ایثار/ جاودانگی/ انس انیت خدا به پدر و مادرش صبر عطا کند

  • a1

    روحش شاد. غیرت ایرانی خدا به پدر و مادرش صبر بده این مسائل رو اون بی غیرتهایی با ید ببینن که با جان و مال مردم برای سود ج ویی بازی میکنن

  • porfosor

    خوندن مطلب راحته اما فکر کنین یک روغن رو دستتون بپاشه چقدر درد میگیری این بچه کل بدنش سوخته . خودشو به اتیش زده. حیف صد هزار حیف امسال مثل این بچه باید همه جا باشن.این ادم الگو خیلی ها هست .خدا به ما درش صبر بده .و هزاران افرین برای داشتن چ نین فرزندی باید دست این مادر با این تربی تش بوسه زد