کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۹۸۴
تاریخ خبر:

نواک جوکوویچ فاتح گرنداسلم ملبورن شد

پرونده رقابت‌های اوپن استرالیا، گرنداسلم نخست فصل امروز یکشنبه با پیروزی قاطع نواک جوکوویچ مرد شماره جهان در این رشته ورزشی مقابل دانیل مدودف روس بسته شد.

جوکوویچ که با هشت قهرمانی رکورددار قهرمانی در رقابت‌های اوپن استرالیا بود، در سه ست متوالی با نتایج ۷-۵، ۶-۲ و ۶-۲ به پیروزی رسید و برای نهمین بار قهرمانی در این رقابت‌ها را جشن گرفت.

با کسب این افتخار، ستاره صرب تعداد قهرمانی‌هایش در گرنداسلم‌های تنیس را به ۱۸ مورد افزایش داد و از این رو فاصله خود با دو تنیسور برتر راجر فدرر و رافائل نادال که هر کدام ۲۰ بار قهرمان این رقابت‌ها شده‌اند را کاهش داد. این بیست‌وهشتمین حضور جوکوویچ در فینال‌های گرنداسلم‌ها بود.

همچنین این دومین شکست متوالی مدودف، مرد شماره ۴ تنیس جهان در فینال گرنداسلم‌ها مقابل جوکوویچ پس از باختش به او در فینال اوپن آمریکای سال ۲۰۱۹ بود که به این ترتیب او را در حسرت کسب قهرمانی در این رقابت‌ها گذاشت.

اما فینال اوپن استرالیا، تورنمتی که ۱۴ روز به طول انجامید در حالی برگزار شد ورزشگاه راد لاور شهر ملبورن به اندازه ۵۰ درصد از ظرفیتش پذیرای تماشاگران بود و به همین دلیل نگرانی‌هایی درباره فاصله کم میان تماشاگران وجود داشت. به خصوص که تا چند روز پیش به دلیل افزایش شیوع ابتلا به کرونا در استرالیا، ورود تماشاگران به استادیوم‌ها در شهر ملبورن به کلی ممنوع بود.

کدخبر: ۳۷۴۹۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر