کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۷۹۷۳
تاریخ خبر:

نقد پی پال کمتر از ۳۰ دقیقه

رپورتاژ آگهی| نقد ده هزار دلار زیر ۳۰ دقیقه! شاید باورتان نشود اما فریلنسرهای زیادی در ایران داریم که درآمد ده هزار دلاری خود را با چنین سرعتی نقد می‌کنند. تحریم‌های مالی، مسیری تیره و تار را برای دستیابی فریلنسرها به خدمات پی پال ایجاد کرده‌اند. اگر هم راهی در ایران وجود داشته باشد، باید با چک و سفته و کلی معطلی به پول خود برسند. اما فریلنسرهای حرفه‌ای، بهترین انتخاب ممکن را برای عبور از این تحریم‌ها انتخاب کرده‌اند تا در یک چشم بهم زدن و بدون کاغذ بازی پولشان نقد شود.

قطعا برای‌تان سوال است که این فریلنسرها چه انتخابی داشته‌اند که از سیاه چال تحریم‌های مالی بیرون آمده‌اند؟ شما تنها نیستید، این سوال همه اشخاصی است که درآمد دلاری دارند. ما در این مقاله راه خروج از دالان‌های پیچ در پیچ تحریم‌هایی که دستان فریلنسرها را از پی پال دور کرده‌اند نشان می‌دهیم. از این پس نقد پی پال از این پلتفرم شماره یک پرداخت‌های بین‌المللی، به راحتی آب خوردن خواهد بود.

02.

مشعل و نقشه‌ای که شما را به هزاران دلار پول‌تان می‌رسانند

وقتی یک پروژه هزاران دلاری یا حتی میلیون دلاری می‌گیرید، سخت است که از هیجان سر جای خود بند شوید. می‌خواهید فریاد بزنید و خواب از سرتان پریده. تمام تلاش‌های شما طی سال‌ها جواب داده و یک پروژه پر و پیمان قرار است حسابی ثروتمند‌تان کند. تمام زمان خود را برای تکمیل این پروژه می‌گذارید و حالا وقت نقد کردن دلارهای گران قیمتی است که از کارفرما گرفته‌اید. اینجاست که سیاه چالی که پی پال برای کاربران ایرانی ساخته را با تمام وجود حس می‌کنید. شما برای اینکه بتوانید از این سیاه ‌چال تاریک برای دستیابی به پول‌تان عبور کنید، به یک مشعل و نقشه راه نیاز دارید. این مشعل و نقشه، نقد پی پال با نیک پرداخت است. نیک پرداخت با بیش از ۱۵ سال تجربه در حوزه‌ی پرداخت‌های ارزی، با تمام زیر و بم پی پال آشناست و می‌داند که چطور شما را برای رسیدن به پول‌تان راهنمایی کند.

شما هم می‌توانید مثل تمام فریلنسرها بدون دغدغه، مشغول به کار شوید

شما حق دارید که مثل تمام فریلنسرهای دنیا کار کنید و چیزی مانع‌تان نشود. یک درگیری ذهنی کوچک، مخصوصا در موارد مالی، می‌تواند تمرکزتان را برای کار بهم بزند. باید خیال‌تان راحت باشد که پول زحمت و کاری که انجام می‌دهید سریعا به جیب‌تان برسد. نقد پول اصلا نباید آن قدر بزرگ شود که بخواهد اختلالی در انجام پروژه‌ها ایجاد کند. نه فقط بحث مربوط به تحریم، بلکه حتی نباید برای گرفتن پول خودتان درگیر چک و سفته باشید. پس چی از این بهتر که شما کارتان را با خیال راحت انجام دهید و نقد پول‌تان را به پلتفرمی بسپارید که راه چاره را بلد است؟ با انتخاب نیک پرداخت به عنوان همراهی مطمئن برای نقد پی پال، بدون دغدغه بنشینید و به تکمیل پروژه های پولسازتان بپردازید.

03

تا یک قهوه آماده کنید، پی پال شما نقد شده

حالا که خیال‌مان از بابت حل نقد دلارها راحت شده، مسئله انتظار است. انتظار چیز سختی است. مخصوصا که وقتی در مورد دلارهایی حرف می‌زنیم که با ورودشان به حساب‌، قرار است زندگی‌تان از این رو به آن رو شود. دقیقا مثل وقتی که محصول مورد علاقه‌مان را از یک فروشگاه اینترنتی سفارش می‌دهیم و برای رسیدن آن لحظه‌شماری می‌کنیم.

هیچ شخصی حال و حوصله انتظار برای رسیدن به پول‌هایش به درازای یک هفته طولانی را ندارد. پس هر چه سریع‌تر بهتر. سرعت نقد پی پال یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که نیک پرداخت را بهترین انتخاب برای شما تبدیل می‌کند. با نیک پرداخت نه یک هفته، نه یک روز و نه حتی یک ساعت، بلکه در کمتر از ۳۰ دقیقه دلارهایتان نقد است! البته صحبت فقط دلار نیست، بلکه با پلتفرم نیک پرداخت قدرت نقد کردن ۲۴ ارز مختلف از جمله پوند، روبل و یورو را هم خواهید داشت. بر خلاف بسیاری از پلتفرم‌های دیگر، شما در نیک پرداخت نیازی به چک و سفته ندارید و می‌توانید مستقیما پول‌تان را در حسابی بانکی خود دریافت کنید.

همراهی مطمئن برای حل تمامی موانع درآمد دلاری

نیک پرداخت بعد از ۱۵ سال کسب تجربه در حوزه‌ی پرداخت‌های ارزی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون محدودیت، کمتر از ۳۰ دقیقه و با نرخ مناسب، تمام ۲۵ ارز پی‌پال را بدون چک و سفته نقد کنید. با استفاده از این سرویس کارمزد ثابت پرداخت نخواهید کرد. علاوه بر این با پشتیبانی ۲۴ ساعته، هیچ مشکلی حل نشده باقی نمی‌ماند. بعد از ثبت‌نام و ثبت در خواست، ۳۰ دقیقه روی صندلی راحتی قهوه‌ای بنوشید تا پول به حساب‌تان واریز ‌شود. با کلیک روی این لینک مشعل و نقشه عبور از تمام موانع نقد پی پال را در دستان خود خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۷۹۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر