کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۸۵۳۷
تاریخ خبر:

گلر افسانه‌ای بلژیک درباره علیرضا بیرانوند چه گفت؟

ژان ماری فاف دروازه بان شهیر بلژیکی و ستاره درخشان باشگاه بایرن مونیخ در دهه ۸۰ میلادی است . او فوتبال خودش را از باشگاه جوانان بورن آغاز کرد و از همانجا راهی تیم ملی بلژیک شد . بازی های درخشان او در جام ملت های اروپا ۸۰ و ۸۴ و جام های جهانی ۱۹۸۲ و ۸۶ همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

اسطوره فوتبال بلژیک امروز در بخشی از گفتگوی مفصل خود با سایت ورزش سه اشاره‌ای هم به وضعیت علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ کرده است: من بازی علیرضا مقابل تاتنهام هاتسپر را دیدم . او خوب بازی کرد اما در برخی جاها که لازم بود کار را به دیگران واگذارکند این کار را انجام نمی داد . البته او هنوز با زبان کشور ما به طور کامل آشنا نیست و برای پیشرفت در فوتبال بلژیک و ارتباط بهتر نیاز هست زبان بیاموزد . به عقیده من بهتر بود مربی تیم انتورپ او را ابتدا در مقابل تیم های کوچک تر در ترکیب قرار می داد. سپس مقابل تیم بزرگی چون تاتنهام او را به زمین می فرستاد. من اطمینان دارم او دروازه بان خوبی است ، اما برای بازی در سطح لیگ اروپا هنوز نکات زیادی است که او باید بیاموزد.

بازیکنان با کیفیتی از ایران به اروپا ترانسفر می شوند اما هنوز باید چیزهای زیادی را بیاموزند. زیرا قبلا کسی به انها آموزش نداده که سبک زندگی و بازی در این کشورها به چه شکلی هست . به نظرم آنها به افرادی نیاز دارند، که در زمان و مکان مناسب به آنها کمک کنند . اعتقاد دارم اگر در ایران سازمان دهی مناسب تری وجود داشت، اکنون بازیکنان ایرانی در سطوح بسیار بالاتری بازی می کردند.

می خواهم به مردم و طرفداران ایرانی این پیام را بدهم که : هر کاری انجام می دهید ، سعی کنید آن را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . همچنین وقتی اشخاص دیگر در زندگی با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند هرگز آنها را به حال خودشان رها نکنید . همواره به خودتان و توانایی هایتان ایمان داشته باشید .

کدخبر: ۳۶۸۵۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر