کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۷۸۵۱
تاریخ خبر:

نظر کارشناسان درباره پنالتی سوپرجنجالی استقلال مقابل گل‌گهر

موعود بنیادی‌فر داور بازی استقلال و گل‌گهر در دقایق آخر مسابقه تصمیم سرنوشت‌سازی گرفت و با اعلام پنالتی، شانس برنده شدن شاگردان ساپینتو را افزایش داد. ورزش سه در گفتگو با کارشناسان داوری، نظر آنها را درباره این تصمیم پرسیده

ابراهیم میرزابیگی : بازیکن شماره ۲۰ گل‌گهر با دست مانع از حرکت مهاجم استقلال شد و به درستی پنالتی اعلام شد. مدافع گل‌گهر با دست خود، از نفوذ بازیکن استقلال جلوگیری کرد. او به رضا میرزایی تنه زد و اعلام این پنالتی درست بود.
تورج حق‌وردی: مدافع با زانو به پشت زانو به پشت پای مهاجم استقلال ضربه زد و صد درصد پنالتی بود.
حیدر سلیمانی : خطای پنالتی رخ نداد. مدافع توپ را زد و چنین برخوردهایی در فوتبال طبیعی است اما بازیکن استقلال با زرنگی از داور پنالتی گرفت. متاسفانه جو ورزشگاه آزادی و فشار روانی تماشاگران روی داور باعث شد او به اشتباه یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کند که همین اشتباه نتیجه بازی را تغییر داد. در صحنه‌ای که پنالتی اعلام شد مدافع فقط توپ را زد و بازیکن مهاجم هم به دنبال عبور از میان بازیکنان گل‌گهر بود. هیچ اتفاقی که منجر به پنالتی شود رخ نداد و بنیادی‌فر در این صحنه مرتکب اشتباه بزرگی شد. گل تیم فوتبال گل‌گهر صحیح بود، البته در دقیقه ۱۵ خطا روی شکاری دیده نشد و در دقیقه ۳۵ خطای تبریزی به اشتباه اعلام شد. اینکه چرا داور برخی از خطاهای وسط زمین را ندید یا نگرفت، باید بررسی کرد.
غلامرضا جباری : خطای پنالتی به درستی اعلام شد.
نوذر رودنیل : وقتی بازیکنی می‌خواهد از بین دو بازیکن دیگر عبور کند، طرفین را هل می‌دهد. در این صحنه هم خطایی رخ نداد و داور به اشتباه پنالتی گرفت.
محمد ریاحی به نظر من مهاجم استقلال بین دو تا بازیکن گل گهر پرس شد ولی این پرس هیچ خطایی صورت نگرفت و یک حرکت فوتبالی بین بازیکنان بود که داور می‌توانست پنالتی اعلام نکند. در چنین مواقعی معمولاً داوران پنالتی نمی‌گیرند و ادامه بازی بهترین تصمیم است ولی موعود بنیادی فر با این تصمیمش بازی را جنجالی کرد تا تصمیم عجیبی را اتخاذ کند.

کدخبر: ۵۰۷۸۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر