کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۵۱۵۰
تاریخ خبر:

نظر فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره بستن تنگه هرمز

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شبکه المنار لبنان، بستن تنگه هرمز توسط ایران را جنگ روانی دشمنان برای نگران کردن کشورهای همسایه دانست.

بخش‌هایی از گفتگوی جدید سردار علیرضا تنگسیری با به‌نقل از خبرگزاری فارس مرور می‌کنیم:

  • منطقه خلیج فارس، یک منطقه راهبردی و حساس بوده و حضور آمریکا در این منطقه حساس نشان از اهمیت آن دارد.
  • ما نمی‌خواهیم با کسی بجنگیم… ما پس از پیروزی انقلاب، وزارت جنگ را به دفاع تبدیل کردیم». وی با تأکید بر اینکه سربازان ایران با دشمنان مقابله می‌کنند، به دعوت جمهوری اسلامی ایران از کشورهای مسلمان برای حضور در رزمایشهای اخیر خبر داد و گفت: «ما در رزمایشهای خود از عمان و قطر دعوت کردیم که در این رزمایش شرکت کنند.
  • نیروهای سپاه در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز وظیفه دارند و ارتش جمهوری اسلامی، مسئولیت تأمین امنیت دریای عمان را بر عهده دارد.
  • دشمنان در پی ایجاد دشمنی بین کشورهای منطقه هستند. صدام با حمایت دشمنان ما، به ما حمله کرد… ولی ما همیشه برای مقابله با تهدید، خودمان را آماده می‌کنیم و آمادگی خود را افزایش می‌دهیم… فرمانده کل نیروهای مسلح ما یک مرجع تقلید است… و دائما بر آمادگی نیروهای مسلح تأکید دارند
  • دشمنان ما را تحریم کردند… ولی ما در سایه تحریم، قدرت تسلیحاتی خود را افزایش می‌دهیم. تلاش می‌کنیم که همه سلاحهای ما، ایرانی باشد… جوانان ایرانی، سلاح می‌سازند. ما افتخار می‌کنیم… دشمنان ما احمق هستند. اگر می‌گذاشتند، ارتباط داشته باشیم، شاید این پیشرفت کنونی را نداشتیم.. آن موقع وابسته به خارج بودیم
کدخبر: ۴۳۵۱۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر