کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۸۵۵۹
تاریخ خبر:

نظرسنجی مرحله ۲| رومخ‌ترین رفتار راننده‌‌‌‌‌های ایرانی

خوانندگان اپلیکیشن هفت صبح هفته پیش در یک نظرسنچی شرکت کردند تا بگویند بدترین کار و رفتار رانندگان ایرانی در خیابان‌ها چیست. نظرسنجی ۱۲گزینه داشت و پس از پایان دور اول، مشخص شد «پیچیدن یا توقف بدون زدن چراغ راهنما» با ۳۲درصد بیشتر از بقیه رفتارها روی اعصاب است. بعد از آن «رعایت نکردن قانون حرکت بین خطوط» با ۱۲درصد دوم است و گزینه‌های «رانندگی با سرعت پایین در لاین سبقت» با ۱۰درصد در رتبه سوم قرار گرفت. «رعایت نکردن صف و ایجاد ترافیک در خروجی یا ورودی اتوبان‌» و «پارک دوبل یا پارک کردن در نقاط توقف ممنوع» هم به‌طور مشترک چهارم هستند.

چون در نظرسنجی اول تعداد گزینه‌ها زیاد بود و آرا شکسته می‌شد، سراغ مرحله دوم می‌رویم. شما بگویید: بدترین و اعصاب‌خردکن‌ترین کاری که موقع راننده‌ها مرتکب می‌شویم را کدام است؟

۴۸ساعت برای شرکت در این نظرسنجی فرصت دارید و قرار است نتیجه نهایی همین هفته در قالب گزارشی توسط بچه‌های سرویس ویژه منتشر شود.

نظرسنجی :

زمان انقضای این نظرسنجی به پایان رسیده است.

بدترین کار راننده‌‌‌‌‌های ایرانی کدام است؟ - کل آرا ثبت شده 708

پیچیدن یا توقف بدون زدن چراغ راهنما (29% ) رعایت نکردن صف و ایجاد ترافیک در خروجی یا ورودی اتوبان‌ (24% ) رانندگی با سرعت پایین در لاین سبقت (17% ) پارک دوبل یا پارک کردن در نقاط توقف ممنوع (16% ) رعایت نکردن قانون حرکت بین خطوط (11% )

کدخبر: ۳۸۸۵۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Papak

    من پیچیدن بدون زدن چراغ راهنما رو زدم? و لی رانندگی با سرعت پایین در لاین سبقت رو وقتی خوندم خیلی خندیدم?