کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۰۰۶
تاریخ خبر:

نایب قهرمانی بانوان تکواندوکار ناشنوا

تیم ملی کیوروگی بانوان ناشنوای ایران نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ۲۰۲۱ ناشنوایان شد، تیم روسیه قهرمان شد و اکراین به مقام رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ۲۰۲۱ ناشنوایان در بخش کیوروگی با حضور ۴۱ تکواندوکار از کشورهای اکراین، روسیه، ایران، ترکیه، قزاقستان، کره جنوبی، کرواسی، قرقیزستان و ازبکستان از صبح امروز - دوشنبه ۱ آذرماه در خانه تکواندو آغاز و در پایان تیم روسیه قهرمان شد، بانوان ناشنوای ایران بر سکوی دوم ایستادند و اکراین سوم شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها ، در وزن ۴۹- کیلوگرم مرضیه خوش احوال در دور اول استراحت داشت ، در بازی دوم مقابل قزاقستان ۱۶ بر پنج به برتری رسید و پس از شکست مقابل حریف روسی ، به مدال برنز رسید.

فاطمه درشتی در دور اول ۲۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید، در دور بعد مقابل حریف ازبک ۱۲ بر ۲ پیروز شد و در بازی سوم در راند طلایی بازی را به ترکیه واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، فاطمه زهرا زلیکانی در بازی اول مقابل روسیه به پیروزی رسید، بازی دوم برابر حریف خود شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

پرستو باقری بازی اول مقابل ازبکستان ۴بر۳ به پیروزی رسید، در بازی دوم ده بر هشت روسیه را پشت سرگذاشت، در بازی سوم ۱۷ بر ۸ اوکراین را برد و در فینال برابر حریف روس مغلوب شد و نقره گرفت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، نسیبه شهبازی در دور اول هشت بر هفت ترکیه را برد، در بازی دوم مقابل اوکراین با نتیجه ۱۴ بر ۱۵ شکست خورد و به مدال برنز رسید.

حمیده شبانپور بازی اول ۱۰ بر ۴ برابر ورزشکار ازبک پیروز شد، بازی دوم ۸ بر ۷ روسیه را برد و در فینال ۱۲ بر ۷ مغلوب اکراین شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم فاطمه توکلی دور اول استراحت داشت، در بازی دوم ۵ بر ۸ برابر کره جنوبی به برتری رسید و بازی سوم مغلوب حریف خود شد و به مدال برنز رسید.

مریم رحیمی در بازی اول مقابل ازبکستان ۱۶ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

کدخبر: ۴۲۷۰۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر