کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۰۱۹۵
تاریخ خبر:

نامزد ریاست جمهوری آمریکا: به برجام باز می گردم

«کریستن جیلیبرند» سناتور آمریکایی که یکی از نامزدهای حزب دمکرات برای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور است، وعده داد که در صورت رسیدن به ریاست جمهوری، واشنگتن را به برجام بازمی گرداند.

جیلیبرند که در یک اندیشکده سیاست خارجی سخن می گفت، سیاست خارجی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را باعث تضعیف موقعیت این کشور در جهان دانست.

وی گفت: رئیس جمهوری ایالات متحده (ترامپ) با اقداماتش از تبانی ستاد انتخاباتی اش با روسیه گرفته تا تقابل غیرمسئولانه با ایران، باعث تضعیف امنیت و موقعیت آمریکا در جهان می شود.

سناتور دمکرات همچنین افزود: وقتی ما با متحدانمان همکاری کنیم، آمریکا قوی تر می شود. بهانه گیری ترامپ در مورد توافق هسته ای باعث شد که ایران غنی سازی اورانیوم را ازسر بگیرد. من به عنوان رئیس جمهوری، تا زمانی که ایران پایبندی خود به برجام را حفظ کند به متحدانمان در این توافق خواهم پیوست.

منبع: ایرنا

کدخبر: ۲۷۰۱۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1562970491

    سلام، خسته نباشید خدمت admin محترم، اجاز ه دارم بپرسم آخرین اخباری که به تاریخ ۳ مرداد مثل این خبر روی سایت ۷صبح آنلاین م نتشر شده اند در روزنامه پنجشنبه۳مرداد چا پ شده اند یا در روزنامه ۷صبح شنبه ۵مرداد چاپ خواهند شد؟ ممنون میشوم راهنمایی بفر مایید باتشکر

    • sadra

      سلام. تنها مطالبی که با نشان ستاره مشخص هستند در روزنامه همان روز منتشر شده‌اند