کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۰۸۲۵
تاریخ خبر:

مهریه‌ سنگین‌ سرمایه‌دار‌ خراسانی

روزنامه هفت صبح،‌ آرش خوشخو | ‌ دهم مردادماه ۱۳۵۷٫ صفحه اول هیچ مطلب دندان گیری که به درد امروز شما بخورد نیست. در صفحه ۳ نوشته شده که سرمایه دار خراسانی از همسرش طلاق گرفته و ۱۰۰ میلیون تومان به او مهریه داده است. در سال ۱۳۵۷ قیمت یک خانه معمولی در تهران بین یک تا دو میلیون تومان بوده است. حالا شما مهریه عروس خانم را حساب کنید. نویسنده طعنه زده که این سرمایه دار هم به باشگاه ثروتمندان مجرد سکرتردار وارد شده است.

سینماها در ادامه اعتراضاتشان فردا دوباره اعتصاب خواهند کرد و بسته خواهند شد. عنوان شده که مصادیق سانسور در فیلم‌ها ۸۰ درصد مربوط به سکس‌،‌ ۱۲درصد مربوط به خشونت و تنها دو درصد مربوط به مسائل سیاسی بوده است‌. و این که رویگردانی تماشاگران سینما به سمت تلویزیون فقط ۸ درصد بوده است.

صفحه ۲۴ گزارشی کار شده با عنوان اعجاز اقتصادی کره‌جنوبی و این که ۹۰ درصد مردم این کشور باسواد هستند. فیلم ایتالیایی وارث طناز با شرکت فمی بنوسی اکران شده است. دو تا فیلم خانم ادویژ فنک و یک فیلم لاندو بوزانکا بر پرده سینماهای تهران هستند. اما فیلم خوب هم کم نیست:‌طبیعت بی جان‌، گزارش‌، سفرسنگ‌، برخورد نزدیک از نوع سوم‌،‌ برادرخورشید ‌خواهر ماه‌، ‌این گروه خشن‌، شکوه علفزار و…

یازدهم مرداد ۱۳۵۷٫ خبرنگار روزنامه از ۶۵ مرجع تقلید برای تاریخ آغاز ماه رمضان سوال کرده است. ۵مرجع عبارتند از‌: آیت‌الله خویی‌، ‌شریعتمداری‌،‌گلپایگانی‌، ‌مرعشی نجفی و خوانساری‌. تصویری از صحن حرم امام رضا منتشر شده آکنده از زائرین که بسیاری ازآنها به خاطر کمبود هتل و مهمانسرا‌،‌ در حیاط می‌خوابند.

همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد سینماهای تهران امروز اعتصاب کرده‌اند. برای مسافران شمال هم اعلام شده که از جمعه دریای مازندران توفانی خواهد شد‌. محمد حسین محبی درخشیده و اطلاعات تیتر زده بالاخره جانشین منصور برزگر در کشتی پیدا شد. یک فشن شوی مفصل قرار است این جمعه در هتل هایت خزر برگزار شود و از قرار برندهایی مثل سارا شلپورن‌،‌کازاریان‌،‌لوتیه و …در این مراسم شرکت می‌کنند.

مانکن‌های مزون کریس کراک برنامه را می‌چرخانند و هایده و فریدون فرخزاد هم برنامه اجرا می‌کنند. شنا هم در سد لتیان ممنوع شده است. مسابقات سوارکاری در باشگاه فرح آباد برگزار شده که درآن مردی سوار بر اسب دخترش قهرمان می‌شود. اقوام و خویشان خوشحال از ماجرا به خانه مرد می‌آیند تا جشن پیروزی برگزار کنند که متوجه می‌شوند دخترشان یعنی طناز در کنارشان نیست.

آنها شبانه به باشگاه برمی‌گردند اما طناز را پیدا نمی‌کنند. سه روز بعد به شکل اتفاقی نگهبان آسانسور پیکر طناب پیچ طناز را زیر چاله آسانسور پیدا می‌کند! خوشبختانه طناز که ۱۲ ساله است زنده بوده و حالا در بیمارستان مراحل ریکاوری را می‌گذراند. پلیس به دنبال حل معمای این کودک‌ربایی است‌.

در صفحه ۲۷ تیتر زده شده‌: ‌از خانه زن زیبای کرمانشاهی یک و نیم کیلوگرم تریاک کشف شده است‌. در جاده تهران قم شش نفر براثر یک تصادف رانندگی مرده‌اند و در اصفهان هم طی ۲۴ ساعت ۱۲ نفر در سوانح رانندگی جان باخته‌اند. کلا روزهای کم خبری بوده‌اند.

کدخبر: ۴۷۰۸۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر