کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۳۲۵
تاریخ خبر:

مقدماتی جام جهانی در اروپا؛ پیروزی هلند و صعود آلمان

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا، آلمان و هلند به راحتی رقبا را شکست دادند، در حالی که کرواسی متوقف شد.

آلمان در گروه J موفق شد با ۴ گل مقدونیه‌شمالی را شکست دهد. مانشافت که در بازی رفت مقابل این حریف شکست خورده بود توسط هاورتس در دقیقه ۵۰، ورنر در دقایق ۷۰ و ۷۴ و موسیالا در دقیقه ۸۴ به گل رسید. با این برد و با توجه به شکست ارمنستان، آلمان با ۲۱ امتیاز اولین تیم راه‌یافته به جام‌جهانی ۲۰۲۲ نام گرفت.

در گروه G هلند موفق شد بردی راحت با ۶ گل مقابل جبل‌طارق داشته باشد. نارنجی‌ها توسط فان‌دایک در دقیقه ۶، دپای در دقایق ۲۱ و ۳+۴۵، دامفریس در دقیقه ۴۸، دونیاما در دقیقه ۷۵ و مالن در دقیقه ۸۶ به گل رسیدند. هلند با این برد با ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه است و نروژ و ترکیه با ۱۷ و ۱۵ امتیاز دوم و سوم هستند.

در گروه H کرواسی که میزبان اسلواکی بود با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. بلیزرها در دقایق ۲۵ و ۷۱ توسط کراماریچ و مودریچ به گل رسیدند تا از شکست ۲ مرتبه فرار کنند. شارنتس و هاراسلین در دقایق ۲۰ و ۴۵ برای اسلواکی گلزنی کردند. روسیه با ۱۹ امتیاز صدرنشین این گروه است و کرواسی و اسلواکی با ۱۷ و ۱۰ امتیاز دوم و سوم هستند.

در گروه E، بلاروس در خانه با دو گل مغلوب جمهوری چک شد و ولز میزبانش استونی را با یک گل شکست داد. در این گروه بلژیک با ۱۶ امتیاز صدرنشین است و چک و ولز با ۱۱ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

کدخبر: ۴۱۹۳۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر