کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۴۶۰۳
تاریخ خبر:

معمای بازگشت نیمار به بارسلونا

تیم آینده نیمار به زودی مشخص خواهد شد. تا زمان نگارش این مطلب، این بارسلونا است که به طوری جدی بر سر بازگشت نیمار، با پاری سن ژرمن در حال مذاکره است اما همه تقریبا تایید می کنند که تیم فرانسوی، علاقه ای به بارسلونا ندارد و به همین دلیل قصد دارد تا بالاترین رقم ممکن را از این تیم بگیرد تا رضایت دهد.

کلودیو گارسیا، خبرنگار معتبر پرتغالی این موضوع را تایید می کند. همچنین خوزه فلیکس دیاز هم تایید کرده است که پاری سن ژرمن انتظار دارد پیشنهاد بارسلونا (چه نقد، چه با بازیکن) به چیزی حدود ۲۵۰ میلیون یورو برسد. چیزی که احتمالا رخ می دهد زیرا ساکرلینک در فرانسه گزارش می دهد پیشنهاد بارسلونا، ۱۰۰ میلیون یورو به اضافه فیلیپه کوتینیو و ایوان راکیتیچ است. پیشنهادی که تقریبا ارزشی برابر با چیزی که پاریس می خواهد دارد. لئوناردو شخصا علاقه زیادی به راکیتیچ دارد و از این پیشنهاد استقبال کرده است.

با این حال از فرانسه خبر می رسد که توماس توخل به لئوناردو پیام داده ترجیح می دهد به جز کوتینیو، عثمان دمبله (شاگرد سابقش) را هم داشته باشد و به همین دلیل پاری سن ژرمن از بارسلونا خواسته که پیشنهادی ترکیبی از کوتینیو و دمبله به آنها ارائه شود. طرفین همچنان در حال مذاکره هستند. اگر بارسلونا همچنان با پیشنهاداتی که می تواند رقم ۲۵۰ میلیون یورویی مورد خواسته پاریس را راضی کند، در میدان باشد؛ شانس خوبی دارد که نیمار را به نیوکمپ بازگرداند.

در پایتخت اسپانیا، اوضاع آرام است. به گزارش ژوزپ پدررول، خبرنگار موثق و نزدیک به رئال مادرید، فلورنتینو پرز فعلا در انتظار است ببیند آیا مذاکرات بارسلونا با پاری سن ژرمن به نتیجه می رسد یا خیر. رئال تنها در صورتی وارد عمل خواهد شد که طرفین در آن سمت، به بن بست بخورند. از طرفی رئال مادرید در وضعیتی شبیه به یوونتوس، نیازمند فروش چند بازیکن است تا بتواند پیشنهادی قابل توجه به پاریس ارائه کند. گرت بیل، هامس رودریگز و ماریانو دیاز، همچنان در لیست فروش هستند اما رئال مادرید موفق نشده آنها را به تیمی بفروشد.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۲۷۴۶۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر