کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۲۷۵۳
تاریخ خبر:

معرفی ‌محبوب‌ترین بازی‌های اتومبیلرانی تلفن همراه

روزنامه هفت صبح، امیر پایدار ‌| برخلاف جریان اصلی صنعت بازی مبنی‌بر عرضه اکثر بازی‌های حاضر در ژانرهای پرطرفدار روی کنسول‌ها یا کامپیوترهای شخصی، سبک اتومبیلرانی خانه تازه‌ای را در تلفن‌های همراه پیدا کرده؛ پلتفرم بازی‌ای که در اختیار بخش عمده‌ای از گیمرها قرار دارد و البته میزبان تعداد زیادی بازی اتومبیلرانی باکیفیت و البته رایگان است؛ بازی‌هایی که تنوع خوبی را ارائه کرده و از شبیه‌ساز تا آرکید، می‌توانند نظر اکثر طرفداران این ژانر را به خود جلب کنند.

این در حالی است که پیشرفت گرافیکی نیز به ارائه کیفیت بهتری از سوی این بازی‌ها کمک کرده و حالا شاهد اختلاف اندکی تا رسیدن به بالاترین سطح استانداردهای کیفی در این زمینه هستیم. با این تفاسیر در ادامه به سراغ تعدادی از بهترین بازی‌های اتومبیلرانی رفته‌ایم که می‌توانید آنها را روی اندروید یا iOS به راحتی تجربه کنید.

*** Real Racing 3
«آسفالت ۸» شاید بهترین مورد برای ارائه یک بازی ریسینگ سرعتی و هیجان‌انگیز روی دستگاه‌های اندروید و iOS باشد، اما جهت یک تجربه نزدیک به واقعیت با استایل شبیه‌‌سازی، انتخاب ما قطعا بازی Real Racing 3 خواهد بود. کمپانی الکترونیک آرتز با انتشار بازی Real Racing 3 روی موبایل شما را در ۱۸ لوکیشن از محیط‌های واقعی قرار داده و این امکان را فراهم می‌کند تا برای برتری در پیست‌های مسابقه مقابل دیگر ماشین‌ها، یک رانندگی دقیق و مطابق با واقعیت را از دید کاکپیت (و البته خارج از آن) داشته باشید.

Real Racing 3 یک تجربه عمیق و پهناور از بازی‌های اتومبیلرانی شبیه‌‌ساز را با عرضه هزاران رویداد متفاوت در حالت‌های مختلف به‌علاوه ۱۷۰ ماشین طراحی‌شده به‌گونه‌ای بسیار دقیق از روی نمونه‌های واقعی همراه با قابلیت‌های شخصی‌سازی و تیونینگ، ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جالب بازی اندروید و آیفون Real Racing 3 می‌توان به پیاده‌سازی مسابقات نسکار و فرمول ایی واقعی در برخی از رویداد‌های مشخص آن اشاره کرد. Real Racing 3 علاوه‌بر قسمت‌های تک‌نفره و Career، شامل بخش چندنفره رقابتی جهت مسابقه با دیگر بازیکن‌ها از سراسر دنیا نیز می‌شود.

*** Horizon Chase
بازی موبایل Horizon Chase با سبک ارائه خاص خود، یادآور زمان‌های بخصوصی در تاریخ بازی‌های ویدئویی است؛ اوایل دهه ۹۰ میلادی، روزگاری که ساخته‌هایی مانند بازی Out Run و بازی Top Gear بر ژانر بازی‌های ماشین‌سواری فرمانروایی می‌کردند. بازی اندروید و آیفون Horizon Chase با ادای احترام به ساخته‌های طلایی قدیمی، مانند بازی‌های اشاره‌شده و حفظ استایل بصری بخصوص آنها در کنار پیشرفت‌های اساسی، احساس بسیار نزدیکی از بازی‌های قدیمی با مکانیسم‌های پیشرفته‌تر را به بازیکن منتقل می‌کند.

با توجه به موارد اشاره‌شده، نتیجه کار در ساخت بازی Horizon Chase فوق‌العاده و برداشت گیمر در تجربه آن کاملا متفاوت از دیگر بازی‌های اشاره‌شده در لیست است. Horizon Chase احساس یک تجربه سفت، محکم و سخت‌گیرانه‌تر از دیگر ساخته‌های اشاره‌شده را فراهم می‌کند، اما همین احساس و کنترل متفاوت نسبت به بازی‌های هم‌سبک در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور است که تجربه آن را در سطح منحصربه‌فردی قرار می‌دهد. با بیش از ۸۰ مسیر اصلی متفاوت، بازی غنای وسیعی را در بخش تنوع محیط و گیم‌پلی در اختیار بازیکن قرار خواهد داد.

*** Ridge Racer
«ریج ریسر» به عنوان یکی از افسانه‌ای‌ترین سری بازی‌های اتومبیلرانی، خصوصا روی دستگاه‌های پلی‌استیشن شناخته می‌شود و بازی Ridge Racer SlipStream کار خود را برای برگردان تجربه دقیق از این سری با عملکرد‌های لمسی تلفن‌های هوشمند به‌شکل فوق‌العاده‌ای انجام داده است. از همه مهم‌تر، بازی احساس متمایز از گیم‌پلی این سری همراه دریفت کشیدن و گردش با سرعت بسیار زیاد از پیچ‌های شدید را حفظ کرده است.

درحالی‌که تجربه ارائه‌شده در Ridge Racer SlipStream روی موبایل به گستردگی نسخه‌های کنسولی این سری نیست، اما بازی قسمت‌های زیادی مانند شخصی‌سازی عمیق اتومبیل‌ها، ۲۰ مسیر متفاوت، بیش از ۱۰۰ رویداد گوناگون در بخش کمپین و یک قسمت آنلاین چندنفره سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهد. اگر با سری بازی Ridge Racer آشنایی و به آن علاقه دارید، بدون‌شک Ridge Racer SlipStream تجربه‌ای لذت‌بخش روی تلفن‌های هوشمند اندروید و آیفون برای شما خواهد بود. می‌توانید این اثر زیبا را از طریق فروشگاه گوگل‌پلی (رایگان) و اپ‌استور (با قیمت ۳ دلار) تهیه کنید.

*** Gear.Club
استودیو ایدن گیمز بیشتر به‌خاطر خلق سری بازی اتومبیلرانی وسیع و همه‌جانبه Test Drive Unlimited روی کنسول‌ها و پی‌سی شناخته می‌شود. ازاین‌رو بازی ریسینگ این استودیو به نام Gear.Club روی تبلت و تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS نیز مانند ساخته‌های کنسولی آنها تجربه‌ای عظیم و جذاب را ارائه می‌دهد. Gear.Club از نظر ظاهری و گیم‌پلی احساس یک بازی کنسولی را در مقیاسی کوچک‌تر و البته همراه قسمت‌های پرداخت درون‌برنامه‌ای به شما منتقل می‌کند. بازی اندروید و

*** آیفون
Gear.Club از استایل شبیه‌سازی برای تعامل با برخی از سریع‌ترین ماشین‌های دنیا استفاده می‌کند و کنترل جذاب آنها به همان اندازه در واقعیت، احساس خوشایندی را به شما منتقل خواهد کرد. بخش کمپین عظیم بازی، رویداد‌‌های متفاوت لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد. در کنار موارد اشاره‌شده، بازی Gear.Club تاکید قوی‌ای روی بخش تیونینگ و شخصی‌سازی ماشین‌ها نیز دارد که البته به این منظور بازیکن باید گاراژ مربوط به ماشین‌های خود و بخش‌های اصلی آن را گسترش و ارتقا دهد.

کدخبر: ۳۸۲۷۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر