کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۱۶۴
تاریخ خبر:

معرفی ۱۰ سهم سودآور بورس در هفته گذشته

در هفته گذشته شاخص کل بورس پایتخت در تمام روزها صعودی بود و در پایان هفته شاخص کل ۴۳ هزار و ۸۶۱ واحد بالا‌‌تر از هفته قبل ایستاد و در نیمه کانال ۱٫۲ میلیونی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد هفت هزار و ۲۹۹ واحدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل، در محدوده ۳۸۴ هزار و ۱۸۱ واحدی قرار گرفت.

بازدهی بورس
شاخص کل در آخرین روز هفته ۸ هزار و ۴۰۵ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۴۳ هزار و ۸۶۱ واحد بالا‌تر ایستاد تا بازدهی هفته شاخص بورس مثبت ۳٫۶ درصد شود.

سهم‌های سود آور
در هفته اخیر نماد لطیف (شرکت محصولات کاغذی لطیف) با بازدهی ۲۸ درصدی بیشترین رشد قیمت را ثبت کرد و پس از آن نمادهای اخابر (مخابرات ایران) و دلقما (دارویی لقمان) بیشترین بازدهی را داشتند. والبر، بورس، کدما، زگلدشت، دکوثر، دبالک و فکمند دیگر نمادهای بازار سهام بودند که بیشترین بازدهی را داشتند.

هفته سبز صنعت دارو
نکته جالب توجه اینکه در میان ۱۰ نماد پربازده ۳ نماد دارویی دیده می‌شود. در روز چهارشنبه ارزش معاملات صنعت «مواد و محصولات دارویی» با ۲۴٫۸۸ درصد افزایش به ۶۰۴ میلیارد تومان در بورس و فرابورس رسید. در حال حاضر ارزش بازاری این صنعت در بورس ۱۲۸ هزار میلیارد تومان و در فرابورس ۸۸ هزار میلیارد تومان است.

کدخبر: ۴۰۰۱۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر