کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۱۳۷۶
تاریخ خبر:

معرفی و بررسی سیستم مشتریان و فروش سپیدار

رپرتاژ آگهی | سیستم مشتریان و فروش در واقع سیستمی است که به شما کمک می‌کند بتوانید اطلاعات دقیق، درست و به‌روز از مشتریان خود داشته باشید. در این مقاله می‌خواهیم به طور کامل به بررسی این موضوع بپردازیم و در نهایت به این اشاره کنیم که سیستم مشتریان و فروش سپیدار چه کمکی می‌توان به شرکت شما کند؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سیستم مشتریان و فروش چیست؟

به طور خلاصه سیستم مشتریان و فروش نرم‌افزار ی است که مسئولیت تمام کارهای مشتری را بر عهده دارد. با استفاده از این سیستم شما می‌توانید تمامی فرآیندهای مربوط به فروش و پاسخگویی به مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین می‌توانید با داشتن اطلاعات دقیق از حساب مشتریان، اعتماد آن‌ها را نسبت به کسب‌وکار خود جلب کنید.

مزایای استفاده از سیستم مشتریان و فروش چیست؟

  • پاسخگویی سریع به مشتریان
  • ساماندهی آسان و همچنین سریع فعالیت‌های فروش
  • در اختیار داشتن اطلاعات دقیق و به‌روز از حساب مشتری که در نهایت می‌تواند در اعتماد جلب مشتری تاثیر بسزایی داشته باشد.
  • مرور حساب‌هایی که گردش مالی داشته‌اند.

خرید سیستم مشتریان و فروش برای چه مشاغلی مناسب است؟

استفاده از سیستم مشتریان و فروش برای هر شرکتی که سودآوری هدف اصلی او باشد، مهم و ضروری است؛ به این دلیل که اطلاعات حساب و مشخصات مشتریان، برای همه‌ی شرکت‌ها اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین توصیه می‌شود که از این سیستم استفاده کنند و این سیستم می‌تواند برای آن‌ها بسیار کاربردی باشد. در شرکت‌هایی که فروش کالا و خدمات انجام می‌دهند، حتما لازم است که از این سیستم استفاده شود.

در این میان، برخی از شرکت‌ها هم هستند که رابطه مستقیمی با مشتری ندارند؛ ممکن است زیر مجموعه یک شرکت دیگر باشند و… در چنین مواقعی معمولا از این نوع سیستم، به دلیل نوع فعالیت‌شان برای چنین شرکت‌هایی استفاده نمی‌شود.

۲۲

ویژگی‌های سیستم مشتریان و فروش سپیدار چیست؟

سیستم مشتریان و فروش سپیدار ویژگی‌های خاص به خود را دارد که در ادامه در مورد هرکدام از این‌ها صحبت خواهیم کرد.

ثبت مشخصات کامل مشتریان

همان‌طور که در ابتدای این مقاله گفته شد، با داشتن چنین سیستمی شما می‌توانید اطلاعات مشتری را در طول مراودات با آن‌ها به صورت کامل ثبت کنید. این کار می‌تواند به شما کمک کند که ارتباط مطلوبی با مشتری خود برای همیشه داشته باشید.

ثبت اطلاعات حساب مشتریان

با داشتن این سیستم می‌توانید تمامی فعالیت‌های ثبت شده حساب مشتریان را بررسی کنید.

تعریف انواع فروش

در این سیستم شما می‌توانید انواع مختلفی از فروش را تعریف کنید و بر این اساس، اعلامیه قیمت‌ها می‌تواند بر اساس نوع فروش (جزئی، فروش به نماینده و فروش ویژه) صادر می‌شود.

صدور صورت حساب در لحظه

یکی دیگر از ویژگی‌های برتر سیستم مشتریان و فروش است که شما می‌توانید در لحظه، صورت حساب مشتری را صادر کنید.

محاسبه عوارض و مالیات بر ارزش افزوده

عملیات محاسبه مالیات بر ارزش‌افزوده شامل محصولات زیادی می‌شود؛ این موضوع باعث شده است تا محاسبه آن وقت‌گیر باشد. بنابراین شما با داشتن سیستم مشتریان و فروش به عنوان یکی از ضروری ترین المان های نرم افزار حسابداری سپیدار می‌توانید محاسبه مالیات و عوارض را به صورت خودکار تجربه کنید. با این قابلیت می‌توانید بسیاری از وقت‌های اتلاف شده در طول این عملیات را جبران کنید.

معافیت از مالیات

در برخی از شرکت‌ها، معمولا روال کار به این صورت است که برخی از محصولات از مالیات معاف می‌شوند. داشتن چنین سیستمی می‌تواند به شما کمک کند که بتونید محصولات معاف از مالیت با آن‌هایی که قرار است برایشان مالیات پرداخت شود را از هم تفکیک کنید.

این سیستم می‌تواند این عملیات را برای سهولت در حسابداری شرکت انجام دهد.

تهیه اظهارنامه مالیات

تهیه اظهارنامه مالیاتی در طول سال، همیشه یکی از کارهای مهم و البته پر از دغدغه برای شرکت‌هاست، با استفاده از این سیستم شما به راحتی می‌توانید اظهارنامه مالیاتی صادر کنید.

امکانات سیستم مشتریان و فروش سپیدار

۳۳

سیستم مشتریان و فروش سپیدار به شما امکان می‌دهد اطلاعات دقیقی از حساب مشتریان خود داشته باشید، فرایند فروش را از ثبت اعلامیه قیمت و صدور پیش فاکتور فروش تا صدور فاکتور فروش به انجام رسانید و حساب مشتریان را به آسانی مدیریت نمایید. همچنین شما می‌توانید با داشتن نرم افزار حسابداری بازرگانی ، عملیات مرتبط با فروش مانند برگشتی‌ها، پورسانت فروش، تخفیفات و … را نظم دهید.

شرکت سپیدار با در اختیار داشتن این سیستم می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید به راحتی و سریع با مشتری ارتباط داشته باشید. برخی از امکانات این سیستم عبارت‌اند از:

  • صدور صورت حساب مشتریان
  • استفاده از حالت‌های متعدد گزارش‌گیری
  • امکان ارسال مانده حساب مشتریان از طریق پیامک
  • امکان ارسال اطلاعات اقساط فروش به مشتریان
  • امکان تهیه نمودارهای فروش به صورت ماهانه و یا حتی روزانه
  • امکان تهیه سود و زیان فروش
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده به صورت خودکار
  • تعریف انواع مختلف فروش و صدور اعلامیه قیمت بر اساس نوع فروش

آنچه که سیستم مشتریان و فروش سپیدار را از سایر سیستم‌ها متمایز می‌کند عبارت‌اند از:

  • محاسبه سود و زیان فروش به تفکیک کالا
  • محاسبه حاشیه سود هر کالا
  • اعلام مانده حساب مشتری از طریق ارسال پیامک
  • راس گیری فاکتور مشتری
  • امکان تقسیط فاکتور و تعیین دوره زمانی
  • تعریف و محاسبه انواع پورسانت

سیستم مشتریان و فروش سپیدار سیستم، بهترین گزینه برای اطلاعات صحیح و دقیق از مشتریان

در ابتدا گفتیم که سیستم مشتریان و فروش می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید اطلاعات دقیقی از مشتریان خود داشته باشید و یک ارتباط ایده‌آل بین شما و آن‌ها باشد. داشتن اطلاعات دقیق از مشتری به مدیران شرکت کمک می‌کند که بتوانند به صورت لحظه‌ای برای شرکت برنامه‌ریزی کنند و با در نظر گرفتن بودجه شرکت، به بررسی کارهایی بپردازند که قرار است در آینده برای شرکت انجام شود.

در واقع یک شرکت با داشتن زیرسیستم فروش سپیدار می‌تواند به تمامی اطلاعات حساب مشتریان خود نظم دهد.اگر تمامی اطلاعات در سیستمی مثل سیستم مشتریان نرم افزار سپیدار جمع آوری شود، می‌توانید به طور کامل و لحظه‌ای به آن دسترسی داشته باشید.

نرم افزار سپیدار با کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد به یکی از انتخاب‌های اصلی کسب و کارهای مختلف در بازار نرم افزارهای حسابداری تبدیل شده است. این نرم افزار با داشتن برنامه آموزشی جامع و کاربردی در کنار پشتیبانی منحصر به فردی که دارد انتخابی بی‌نظیر برای کسب و کارهای مختلف در ایران است.

شرکت سپیدار سیستم فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و در این مدت کوتاه توانسته به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم افزار حسابداری در ایران تبدیل شود. اگر قصد تهیه و استفاده از نرم افزارهای مالی سپیدار سیستم را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت سپیدار سیستم مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۸۱۰۲۲۰۰۰ تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سؤالات شما عزیزان هستند.

شماره تماس فروش نرم‌افزار حسابداری سپیدار: ۰۲۱۸۱۰۲۲۲۲۲

ایمیل واحد فروش: sales@sepidarsystem.com

آدرس شرکت سپیدار آسیا: تهران - میدان ونک، خیابان عطار، پلاک ۲۰

کدخبر: ۴۶۱۳۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر