کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۵۴۶
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسم‌‍‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

D&D Dark Alliance
سازنده: Tuque Games
‌متوسط امتیاز : ۵۷
مجموعه D&D که سابقه طولانی در میان بازی‌های رومیزی دارد برای سال‌هاست که میزبان بازی‌های ویدئویی است. جدیدترین عنوان از این مجموعه یعنی Dark Alliance با همان ساختار همیشگی بازی‌های چند نفره از راه رسیده اما به هیچ‌وجه نتوانسته انتظارات موجود را برآورده کند.

پین رو بکش
سازنده: رنگین‌کمان
‌متوسط امتیاز : یک هزار
ارائه بازی‌های ویدئویی بین‌المللی در بازارهای داخلی از آن دست رویکردهایی است که معمولا مورد توجه گروه زیادی از تولیدکننده‌ها قرار می‌گیرد. یکی از جدیدترین آثاری که در این ساختار قرار می‌گیرد، پین رو بکش است. بازی‌ای که مشخصا از روی نمونه بین‌المللی الگوبرداری کرده.

Stonefly
سازنده: Flight School
‌متوسط امتیاز :۷۵
طی چند سال اخیر شاهد افزایش نقش حشرات در طراحی دنیای بازی‌های ویدئویی هستیم و یکی از آخرین عناوینی که این رویکرد را دنبال کرده، Stonefly است. اثری در ژانر اکشن ماجراجویی که گیم‌پلی آن از زاویه دید ایزومتریک دنبال می‌شود و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بازی‌های خوب این هفته نام برد.

Ninja Gaiden Collection
سازنده: Team Ninja
متوسط امتیاز :۷۱
سال‌ها از انتشار آخرین نسخه مجموعه Ninja Gaiden گذشته اما به نظر می‌رسد که مخاطب‌ها به‌زودی می‌توانند برای قسمت جدید مجموعه آماده شوند. در همین راستا سه‌گانه Ninja Gaiden به‌تازگی برای پلتفرم‌های جدید آماده شده که البته با به‌روزرسانی گرافیکی نیز همراه است.


بالون
سازنده: فرفره‌ها
متوسط امتیاز : یک هزار
دیگر بازی‌ای که این هفته معرفی می‌کنیم باز هم نمونه‌ای بومی‌سازی شده از بازی‌های خارجی است. در بالون، شما وظیفه دارید بالون تحت کنترل خود را به سلامت تا انتهای مسیر حرکت دهید. رویکردی که در تعداد بسیاری از بازی‌های بین‌المللی و با پوسته‌های گرافیکی مختلف مورد امتحان قرار گرفته.

کدخبر: ۴۰۰۵۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر