کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۰۲۶۰
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. در بخش آتلیه به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Persona 4
سازنده: Atlus
متوسط امتیاز: 90


سال‌ها از عرضه اولیه پرسونا 4 گذشته اما همچنان این نقش‌آفرینی ژاپنی طرفداران بسیاری دارد و سازندگان آن مشغول عرضه این اثر برای پلتفرم‌های جدید هستند. در حال حاضر می‌توانید پرسونا 4 به عنوان یکی از برترین آثار این ژانر را روی کنسول‌های نسل جدید هم تجربه کنید.

Kukoos
سازنده: Petit Fabrik
متوسط امتیاز: 69


در شرایطی که معمولا آثار حاضر در ژانر پلتفرمر این روزها طرفداران زیادی ندارند اما باید به این نکته توجه کرد که همچنان این سبک به خصوص در میان گیمرهای کم سن و سال مخاطب دارد. با این حال بازی پیش‌رو یعنی Kukoos شاید در میان آثار باکیفیت قرار نگیرد اما می‌تواند تجربه‌ای استاندارد را ارائه کند.

ایراندخت
سازنده: ناطور گیمز
متوسط امتیاز: 5 هزار


مویانگ یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های سنتی است که در شرق آسیا به خصوص طرفداران بسیاری دارد. بازی ساده که می‌تواند البته چالش‌های مختلفی را پیش‌روی شما قرار دهد. ایراندخت در اصل یک نمونه بومی‌سازی شده از مویانگ است که در آن سعی شده مهره‌های موجود با طرح‌های ایرانی همراه شود.

Ship Graveyard Sim
سازنده: Ultimate Games
متوسط امتیاز: 53


در میان شبیه‌سازهای مختلفی که منتشر می‌شوند، یکی از عجیب‌ترین آنها مربوط به قبرستان قایق‌ها می‌شود. در این اثر شما وظیفه دارید تا یه قبرستان قایق را مدیریت کنید. رویکردی که البته با نتیجه آنچنان خوبی همراه نشده و نتوانسته در سطح و اندازه شبیه‌سازهای موفق این روزهای صنعت بازی قرار گیرد.

Rail Rush
سازنده: Miniclip
متوسط امتیاز: یک میلیون


همچون هفته گذشته، اینبار هم به سراغ یک ژانر دیگر رفته‌ایم. ژانری محبوب و سرگرم‌کننده که بازی‌های موفق بسیاری در آن حضور دارند. بازی Rail Rush یکی دیگر از این دست بازی‌هاست که در آن وظیفه دارید بیشترین رکورد ممکن را با حرکت روی ریل‌های یک معدن کسب کنید.

کدخبر: ۵۰۰۲۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر