کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۲۷۰۵
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح| هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آن‌ها را شاید حتی اسم‌شان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. ‌ در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Spider-Man
سازنده: SIE
متوسط امتیاز: ۸۸


بعد از چهار سال انتظار بالاخره این فرصت در اختیار دارندگان کامپیوترهای خانگی قرار گرفته تا به تجربه آخرین بازی ساخته شده براساس اسپایدرمن بپردازند. اثری که طی این سال‌ها در انحصار پلی‌استیشن بود و اکنون بخش دیگری از گیمرها می‌توانند این عنوان جهان‌باز را تجربه کنند.

Two Point Campus
سازنده: Sega
متوسط امتیاز: ۸۴


استودیو Two Point سال‌هاست که به توسعه عناوین استراتژی با تمرکز روی مدیریت منابع مشغول است و در آخرین تلاش خود این رویکرد را به ساخت و مدیریت دانشگاه منتقل کرده. در بازی Two Point Campus شما وظیفه دارید یک دانشگاه را با تمامی مشخصات آن ساخته و مدیریت کنید.

سیاه و سفید
سازنده: وی‌سی‌تی
متوسط امتیاز: یک هزار


محدودیت‌های کنترل بازی روی تلفن‌های همراه باعث می‌شود تا توسعه آثار مختلف روی آن با چالش‌های مختلفی همراه شود. با این حال ژانر پلتفرم به‌واسطه سادگی کنترل توانسته جایگاه خوبی را روی این پلتفرم‌ها به‌دست آورد. سیاه و سفید یکی از جدیدترین آثار این ژانر است که سعی کرده گیم‌پلی‌ استانداردی را پیش روی مخاطب‌ها قرار دهد.

Way of the Hunter
سازنده: THQ
متوسط امتیاز: ۶۲


از آنجایی که امروزه ما شبیه‌ساز هر چیزی را در قالب بازی‌های ویدئویی در اختیار داریم، شکار نیز بیش از پیش در این ساختار مورد توجه قرار می‌گیرد. بازی Way of the Hunter شما را در نقش یک شکارچی قرار داده و به شما وظیفه می‌دهد تا به طبیعت رفته و حیوانات مختلف را شکار کنید.

بازینگا
سازنده: آواگیمز
متوسط امتیاز: ۲۰ هزار


قرار دادن بازی‌های سنتی ایران در بسته‌هایی متشکل از چند عنوان مختلف، برای سال‌هاست که به‌عنوان راه‌حلی استاندارد شناخته می‌شود. بازینگا اثری با همین مشخصات است که در آن می‌توانید به شکل آنلاین به تجربه بازی‌هایی همچون منچ و اسم فامیل پرداخته و با دیگر گیمرها رقابت کنید.

کدخبر: ۴۷۲۷۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر