کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۰۲۴۳
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. ‌ ‌در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Xenoblade Chronicles 3
سازنده: Monolith Soft
متوسط امتیاز: ۸۹


دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ این فرصت را در اختیار دارند تا این هفته به سراغ یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های ژاپنی چند سال اخیر بروند. سومین نسخه از مجموعه زینوبلید بازگشته و اینبار بهتر از همیشه این فرصت را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا داستانی جذاب را همراه با یک گیم‌پلی عمیق تجربه کنند.

Endling
سازنده:Herobeat
متوسط امتیاز: ۸۱


هفته گذشته به «استری» که در آن کنترل گربه‌ای در دنیایی پساآخرالزمانی را برعهده داریم، صحبت کردیم. این هفته اما نوبت به اثری تقریبا مشابه رسیده که کنترل یک روباه ماده به همراه توله‌هایش را برعهده گیمر قرار می‌دهد. روباهی که باید در جهانی نابود شده، امنیت فرزندان خود را فراهم کند.

چیکو
سازنده:هوگو
متوسط امتیاز: ۵ هزار


معمولا بازی‌های معمایی به‌واسطه ساختار خود برخلاف دیگر آثار موبایلی به فروش می‌رسند و رایگان نیستند. با این حال چیکو از این دید با دیگر آثار معمایی موجود در بازار متفاوت است و سعی کرده با قرار دادن امتیاز برای حل کردن پازل‌ها به‌نوعی مراحل خود را تبدیل به چالش‌هایی قابل تکرار کند.

Forza Horizon 5
سازنده: Playground
متوسط امتیاز: ۸۶


بیش از یک سال از انتشار Forza Horizon 5 می‌گذرد اما حالا سازندگان آن بسته قابل دانلودی را تحت عنوان Hotwheels طراحی کرده‌اند که در جریان آن می‌توانید کنترل اتومبیل‌های اسباب‌بازی این برند معروف را برعهده گرفته و با دیگر گیمرها در مسیرهایی کاملا متفاوت با بازی اصلی به رقابت بپردازید.

چندخوان رستم
سازنده: برف بازی
متوسط امتیاز: ۲ هزار


به نظر می‌رسد انتشار کلمه‌بازی‌ها در بازار ایران توقف‌ناپذیر است و هنوز هم سازندگانی به‌دنبال رسیدن به موفقیت در این ژانر هستند. جدیدترین کلمه‌بازی منتشر شده در بازار ایران، چندخوان رستم است از دید گیم‌پلی عملا نکته‌ای تازه برای ارائه ندارد و تنها سعی کرده داستان رستم را در حاشیه خود به‌کار گیرد.

کدخبر: ۴۷۰۲۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر