کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۶۷۸
تاریخ خبر:

معرفی بازی | این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. در بخش آتلیه ‌ به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر می‌پردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Spellforce 3
سازنده: Grimlore Games
متوسط امتیاز: ۷۸


مجموعه Spellforce از ابتدا به دنبال ترکیب دو ژانر استراتژی و نقش آفرینی بود و باید گفت در این مسیر موفق بوده. حالا سومین نسخه از این مجموعه که در گذشته منتشر شده بود برای پلتفرم‌های جدید عرضه شده و توانسته با قدرت سخت‌افزاری آنها، جلوه‌های بصری بهبود یافته‌ای را نمایان کند.

TMNT: Shredder's Revenge
سازنده: Tribute Games
متوسط امتیاز:۸۵


سال‌هاست که لاک‌پشت‌های نینجا دیگر در کانون توجه قرار ندارند. با این حال این مجموعه همچنان طرفداران بسیاری را در سطح دنیا در اختیار دارد. جدیدترین بازی ساخته شده براساس این شخصیت‌ها با همان شکل و شمایل قدیمی بازگشته و شاید یکی از بهترین تجربه‌های موجود از لاک‌پشت‌های نینجا در صنعت بازی باشد.

Starship Trooper
سازنده: The Artistocrats
متوسط امتیاز: ۷۱


مجموعه فیلم‌های Starship Trooper با اینکه هیچگاه در سطح و اندازه دیگر آثار علمی تخیلی مشهور قرار نگرفت اما همچنان طرفدارانی جدی دارد. جدیدترین بازی ساخته شده براساس این مجموعه که Terran Command نام دارد این اجازه را به شما می‌دهد تا تعداد زیادی نیرو را در ساختاری استراتژی کنترل کنید.

رانده شده
سازنده: نو تایم استودیو
متوسط امتیاز: ۱۰ هزار


بازی‌های ماجراجویی و متمرکز روی داستان‌سرایی در ساختارهای دو بعدی معمولا می‌توانند به موفقیت در بازار ایران برسند. قسمت اول رانده شده یکی از همین آثار است که سعی کرده با روایت داستانی جذاب و قرار دادن معماهای مختلف پیش روی گیمر، مخاطب‌های خود را به چالشی جالب دعوت کند.

شعر مال تو
سازنده: صبح فردا
متوسط امتیاز: ۵۰ هزار


مسابقه‌های تلویزیونی معمولا از ساختاری ساده استفاده می‌کنند تا بتوانند به سرعت مخاطب خود را درگیر کنند. با این حال این ساختار ساده اجازه می‌دهد تا این مسابقات به راحتی وارد بازی‌های موبایلی شوند. شعر مال تو دقیقا همین شرایط را تجربه می‌کند و در آن باید اطلاعات شعری خود را مورد آزمایش قرار دهید.

کدخبر: ۴۶۲۶۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر