کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۵۳۸۹
تاریخ خبر:

معرفی بازی| این هفته چی بازی کنیم؟

روزنامه هفت صبح | هر سال شاید بیش از هزار بازی در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود. بازی‌هایی که برخی از آنها را شاید حتی اسمشان را هم نشنوید اما مخاطب‌های خاص خود را به همراه دارند. از این پس در بخش آتلیه سعی می‌کنیم به جدیدترین بازی‌های منتشر شده در یک هفته اخیر بپردازیم. از آثار پرهزینه و جدی برای کنسول‌ها و کامپیوتر گرفته تا بازی‌هایی که برای پلتفرم‌های همراه منتشر می‌شوند.

Windlands 2
سازنده: Psytec
متوسط امتیاز: ۷۳


سازندگان Windlands در اولین تلاش خود نتوانستند موفقیت خاصی را کسب کنند اما حالا با ایده‌هایی جدید بازگشته‌اند تا در دومین قسمت از این مجموعه مخاطب‌های بیشتری پیدا کنند. موضوعی که در سایه مشکلات فنی قرار گرفته و باز هم نتوانسته نتیجه مورد نظر آنها را به همراه داشته باشد.

Sam & Max
سازنده: Skunkape
متوسط امتیاز: ۸۲


سال‌ها از انتشار نسخه‌های اصلی سم و مکس گذشته اما حالا استودیویی متفاوت به سراغ آن رفته و نسخه بهبود یافته آن را روانه بازار کرده. یکی از بازی‌های ماجراجویی کلاسیک که تمرکز زیادی روی پازل‌های منطقی داشته و داستانی جذاب و با ریشه‌های کمدی را روایت می‌کند.

چالش ذهن
سازنده: استودیو الف
متوسط امتیاز: ۲ هزار


بازی چالش ذهن یکی از عناوین جالب توجهی است که این روزها فرصت تجربه آن را در اختیار دارید. بازی‌ای متشکل از تعداد زیادی پازل که هر کدام می‌توانند ذهن شما را به چالش بکشند. در حال حاضر این بازی ۱۶۰ مرحله مختلف را در دسترس داشته و می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

Asteroids: Recharged
سازنده: Sneakybox
متوسط امتیاز: ۷۴


سال‌ها پیش در روزهای ابتدایی صنعت بازی شاهد انتشار اثری تحت عنوان Asteroids بودیم که توانست بسیاری را به این شکل جدید از سرگرمی جذب کند. حالا بعد از گذشت چند دهه نسخه‌ای جدید از این مجموعه در دسترس قرار گرفته که از دید گرافیکی شباهت زیادی به بازی اصلی دارد.

جدولانه
سازنده: جلیل
متوسط امتیاز: ۱۰۰ هزار


همان‌طور که از نامش مشخص است، جدولانه در اصل مجموعه‌ای از جداول کلمات در قالب یک بازی موبایل است. بازی‌ای که به شما فرصت می‌دهد در هر جایی که هستید در کمترین زمان ممکن به جدول کلمات دسترسی داشته باشید. بازی‌ای که البته نوآوری‌ای در این زمینه ندارد.

کدخبر: ۴۳۵۳۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر