کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۲۵۸۵
تاریخ خبر:

چرا ‌نباید فعلا به خرید آیفون جدید فکر کرد؟

روزنامه هفت صبح | قیمت آیفون‌۱۱ پرو‌مکس به عنوان قوی‌ترین گوشی جدید اپل در ایران تا ۲۳‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان می‌رسد. آیفون ۱۱ پرو را حداکثر ۲۰میلیون و ۶۵۰هزار تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند و بیشترین رقم فروش آیفون‌۱۱ حدود ۱۴میلیون و ۲۵۰هزار تومان است. طبیعی است این اختلاف قیمت دلیل مشخصی دارد. چیزی مثل کارایی‌های متفاوت و امکانات خاص.

مشخصات و قیمت گوشی آیفون‌۱۱

برای همین خریداران در تمام دنیا تلاش می‌کنند با بررسی قابلیت‌های مختلف و مشخصات فنی هر کدام از مدل‌های جدید آیفون دقیقا گوشی‌ای را بخرند که نیازهایشان را برآورده می‌کند. بالاخره برای آن‌ها هم قیمت آیفون‌های جدید عدد بالایی است و قبل از هر اقدامی حسابی باید روی تصمیم‌شان فکر کرد.

اپل در زمان معرفی گوشی‌های جدید خود آیفون۱۱ را جایگزین آیفونXR خوانده که از قیمت پایین‌تر، اندازه کوچکتر و امکانات ساده‌تری برخوردار است. به‌جز در ایران که قیمتش تقریبا هشت برابر حداقل حقوق یک کارگر است، هر طور نگاه کنید آیفون‌۱۱ نسبت به دو مدل آیفون پرو و آیفون۱۱ پرو مکس یک نسخه اقتصادی به‌حساب می‌آید.

برای همین کاربران عادی در تمام دنیا اول به‌سراغ آیفون۱۱ می‌روند. این نسخه برخلاف آیفون XR به دوربین دوگانه هم مجهز شده و قطعا عکس‌های خیلی بهتری می‌تواند ثبت کند. این مسئله در ایران هم صادق است و اگر بتوانید آیفون۱۱ را دو، سه میلیون تومان زیر سقف قیمت بازار بخرید، آدم خوش‌شانسی به‌حساب می‌آیید.

به‌این ترتیب آیفون۱۱ را باید موبایلی مناسب برای اکثر کاربران به‌خصوص آن‌هایی که کاربری یا استفاده معمولی از گوشی موبایل خود دارند بدانیم. در عین حال آیفون۱۱ پرو و آیفون پرو مکس به کسانی توصیه می‌شوند که علاقه بیشتری به گرفتن عکس دارند یا عکس‌هایشان برایشان جنبه‌ای غیر از یادگاری دارد.

با توجه به اختلاف قیمت سه‌میلیونی احتمالا بعضی‌ها پیش خودشان فکر می‌کنند بین آیفون۱۱ پرو و آیفون۱۱ پرو مکس دست به‌انتخاب بزنند این در حالی است که خرید آیفون۱۱ پرو مکس را در دنیا به افراد خاصی پیشنهاد می‌دهند؛ آدم‌هایی مثل تاجران و صاحبان کسب‌و‌کارها. چون سرعت و قدرت پردازش این آیفون نسبت به بقیه مدل‌ها بیشتر است.

در ایران، اما وضعیت فرق می‌کند؛ با توجه به قیمت بالای مدل‌های تازه بازار پر از آیفون‌های قدیمی است و اگر یک کاربر تازه‌کار هستید و توقع زیادی ندارید شاید بد نباشد به خرید آیفون ۸ و آیفون ۱۰ فکر کنید. بااین حال اگر از ما می‌شنوید امسال کلا بی‌خیال خرید آیفون شوید و پول‌هایتان را برای سال بعد ذخیره کنید.

بالاخره آیفون ۱۱ آخرین محصول ساخته شده توسط اپل خواهد بود که امکان پشتیبانی از نسل چهارم موبایل را دارد و قطعا سال آینده، با عرضه همزمان ۵G و آیفون ۱۲ قرار است شما بابت این ۱۰ میلیون و ۲۰ میلیون تومان پول بی‌زبانی که الان می‌دهید حسابی غصه بخورید.

/ مشخصات و قیمت گوشی آیفون‌۱۱

کدخبر: ۳۰۲۵۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر