کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۵۴۲۹
تاریخ خبر:

مسیریاب «waze» به آخر خط رسیده‌؟

روزنامه هفت صبح، فرید عطارزاده | به‌نظر می‌رسد نرم‌افزار محبوب مسیریاب به روزهای پایانی‌اش رسیده و باید خودمان را برای استفاده از نسخه‌های داخلی‌ آماده کنیم. حرف‌های چند‌روز اخیر مسئولان مختلف نشان می‌دهد که دوران حیات نیم‌بند نرم‌افزار مسیریاب ویز به‌سر آمده و باید …

این مطلب برای کاربران ویژه میباشد. برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدیوها باید وارد شوید و یا اپلیکیشن هفت صبح را نصب و به کلیه امکانات دسترسی یابید.

کدخبر: ۲۹۵۴۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1574853141

    نمیشه که ویز یهو تصمیم بگیره همه رو بکشو نه سمت مکان های شلوغ، مطمئنا اختلالات مو جود دلیل اصلی بوده. به نظرم اولا خود مرد م میدونستن که کجا رو انتخاب کنن و میرفتن . دوم اینکه وقتی مکان یانی قطع میشه یعنی سرورهاشون اطلاعات مکان های شلوغ رو نمیگ رفتن و فکر میکردن که مسیر خلوته و از مسی ر خلوت رو به می نشون میداده ولی برعکس. ن میشه که هم امکانات رو محدود کنیم و هم ان تظار خدمات کامل از رو از امکانات موجود ک ه نیاز به اطلاعات کامل دارن رو بخواهیم. خلاصه ما هرکجا کم میاریم و به مشکل می خو ردیم به جای پیدا کردن راه حل، همیشه دنبا ل مقصر میگردیم تا از خودمون سلب مسئولیت کنیم. قبول کامل مسولیت لازمه پیشرفته.