کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۶۷۷۷
تاریخ خبر:

مریلا زارعی‌، چهارمین مهد علیای سینما و تلویزیون

روزنامه هفت صبح | حافظه تصویری مخاطبان سینما و تلویزیون تاحالا سه بازیگر را در نقش مادر ناصرالدین شاه به یاد می‌آورد: ایرن زازیانس در «سلطان صاحبقران»، فخری خوروش در « امیرکبیر» و آزیتا حاجیان «سال‌های مشروطه». حالا نوبت به مریلا زارعی است که در سریال خانگی «جیران» این نقش را تجربه کند.

سریال حسن فتحی داستان «جیران» (با بازی پریناز ایزدیار) یکی از ندیمه‌های ناصرالدین شاه (با بازی بهرام رادان) است. قصه در زمان پادشاهی این شاه قاجاری رخ می‌دهد که او عاشق جیران می‌شود و … در این میان شخصیت مهد علیا چالشی جذاب برای مریلا زارعی است. این کاراکتر به دلیل نوع رفتارها و منش‌هایی که دارد برای هر بازیگری امکان بروز توانایی خود را فراهم می‌کند.

زارعی جزو بازیگران موفق است که خیلی زود تبدیل به چهره‌ای محبوب شد. او در نیمه دوم دهه هفتاد تبدیل به بازیگری شد که خاص و عام او را می‌شناختند و بازی‌اش را تحسین می‌کردند. در کارنامه زارعی فیلم ضعیف هم دیده می‌شود اما وزن فیلم‌های موفق او سنگین‌تر است. موفقیتش درسریال خانگی مانکن نشان داد او فعلا پایگاه مستحکمی پیش مخاطب عام دارد.

فیلم‌هایی چون «بادیگارد» هم موید این مسئله است که بازی مریلا زارعی همچنان مورد توجه منتقدان هم هست. «جیران» می‌تواند تداوم موفقیت مریلا زارعی باشد. در کارنامه مریلا زارعی دو سیمرغ دیده می‌شود. یکی را در جشنواره سی و دوم برای «شیار ۱۴۳ » به‌دست آورد و دیگری را در جشنواره سی و پنجم برای «زیرسقف دودی». او سیمرغ مکمل« سربازهای جمعه » در جشنواره بیست و دوم را هم از آن خود کرده.

کدخبر: ۳۸۶۷۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر