کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۰۷۸
تاریخ خبر:

مرگ مشکوک دختر نوجوان‌ اهل رومشکان در باغ

روزنامه هفت صبح | دختر نوجوان اهل رومشکان از توابع لرستان به نقل از کانال خبری رستان، که با پسرعمه‌اش ازدواج کرده بود به‌خاطر سوءظن و تهمت ناروای یکی از دوستان همسرش قربانی می‌شود. در برخی از کانال‌های خبری این دختر را ۱۶ساله و برخی دیگر ۱۴ساله عنوان کرده‌اند.

در جزئیات این ماجرا آمده است همسر او به بهانه تفریح، مبینای نوجوان را به باغ کشانده و حرف‌های دوستش را به او می‌گوید. دختر نوجوان در ابتدای امر فکر می‌کند همسرش با او شوخی می‌کند و حرف‌های همسرش را جدی نمی‌گیرد اما چند لحظه بعد روسری‌اش توسط همسرش دور گردن او پیچیده شده، نفسش بند آمده و خفه می‌شود.

پشیمانی از قتل
این کانال خبری، تاکید کرده همسر مبینا بعد از قتل او، اقدام به کنترل گوشی و پیام‌های او می‌کند که همان لحظه متوجه می‌شود اشتباه کرده است و تمام تهمت‌هایی که به همسرش زده‌شده ساخته و پرداخته ذهن دوستش بوده است! اما دیگر دیر شده بوده و مبینا جانش را از دست داده بود. همسر او بعد از این ماجرا به پدر مبینا (دایی‌اش) و پدر خودش داستان را تلفنی اطلاع می‌دهد و آنها با حضور در باغ، جسد این دختر را از یکی از درختان باغ آویزان می‌کنند تا ماجرا خودکشی به‌نظر بیاید. اگرچه هنوز صحت این ماجرا تایید نشده است.

قتل یا خودکشی
سردار الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان در مورد جزئیات این حادثه گفت: «این قتل به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده بود و متهم به قتل شناسایی و دستگیر شده است. متهم یکی از بستگان خود مقتول است.» همچنین سرهنگ مهدوی‌کیا فرمانده انتظامی رومشکان گفت: «جسد دختر نوجوان رومشکانی مبینا.س که در سن ۱۶سالگی با پسرعمه خود ازدواج کرده بود، در یک باغ پیدا شد. همسر مبینای ۱۶ساله به‌عنوان متهم دستگیر شده است.»

به گفته سرهنگ مهدوی‌کیا اینکه این دختر ۱۶ساله توسط همسرش به قتل رسیده یا خودکشی کرده در دست بررسی است. همچنین سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان هم دلیل این قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است. اما یکی از اهالی روستا پادروند در مورد جزئیات حادثه قتل مبینا به رکنا گفته است: «یک نفر به پدر همسر مبینا گفته بود که نیمه‌شب جوانی وارد خانه آنها شده است. اما شوهر مبینا خانه بود و این حرف نمی‌توانست صحت داشته باشد. همین حرف باعث شد که خانواده مبینا یعنی عموها و برادر او همچنین عموی همسرش و پدر همسرش به‌خاطر سوءظن، نقشه قتل او را بکشند.

بعد مبینا را در خانه خودش با روسری خفه کردند و بعد از قتل گفته بودند که او خودکشی کرده است. تا اینکه ماموران پلیس برای تحقیقات وارد عمل شدند و مظنونین پرونده را بازداشت کردند. گفته می‌شود عامل قتل یکی از فامیل‌های خود مبیناست. به همین دلیل خانواده‌اش بابت قتل او شکایتی نکرده‌اند!» هنوز سرنوشت این پرونده مشخص نیست. قاتل یا قاتلین اصلی چه کسی است؟ خانواده دختر نوجوان شکایت کرده‌اند؟ و دلیل اصلی قتل چه بوده است اما در نهایت دختری نوجوان قربانی شده است.

کدخبر: ۴۱۲۰۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر