کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۶۰۰۵
تاریخ خبر:

مروری بر بازی‌های هفته اول لیگ برتر

روزنامه هفت صبح | نوزدهمین دوره لیگ برتر ایران از امشب با بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم کلید می‌خورد. پس از هفته‌ها تاخیر به دلایل مختلف و البته نامعلوم، لیگ برتر نوزدهم از امروز با چهار بازی آغاز می‌شود. بازی افتتاحیه لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. جایی که پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی به مصاف تیم پارس جنوبی جم می‌رود.

تیمی که یکی از رکورد‌داران تغییر و تحول در یک پنجره نقل و انتقالاتی است. هدایت این تیم بر‌عهده فراز کمالوند است و بازیکنانش هم نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته‌اند. این احتمالا آسان‌ترین بازی پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی است.

در یکی دیگر از بازی‌های امشب گل‌گهر سیرجان تازه‌ وارد میزبان نساجی قائمشهر بحران‌زده است که هنوز حتی سرپرست هم ندارد و قراردادهایش ثبت نشده ‌. در بازی دیگر امشب، ذوب‌آهن با سایپا روبه‌رو می‌شود. دو تیم با دو مربی جوان مقابل هم قرار می‌گیرند و به نظر می‌رسد در حال حاضر آماده‌ترین تیم‌های لیگ نوزدهم هم همین تیم‌ها باشند.

آخرین بازی امشب در مسجدسلیمان برگزار می‌شود. جایی که تراکتور با مصطفی دنیزلی محبوب مقابل نفت قرار می‌گیرد. این بازی، بازی رونمایی از تیم پرستاره و جذاب تراکتور است.

فردا شب هم چهار بازی دیگر هفته اول برگزار خواهد شد. بازی ماشین‌سازی و استقلال در تبریز زودتر از بازی‌های دیگر روز جمعه آغاز خواهد شد و بالاخره استقلال ساخت آندره‌آ استراماچونی را خواهیم دید.

استقلال در این فصل چاره‌ای جز قهرمانی ندارد اما به نظر می‌رسد از لحاظ بازیکن درجه یک و ستاره، با تیم‌‎هایی مثل پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و حتی شهرخودرو فاصله دارد و همین شانس قهرمانی استقلالِ ایتالیایی را کم خواهد کرد.

ماشین‌سازی هم نسبت به فصل قبل تغییراتی داشته اما سرمربی‌اش رسول خطیبی است که پیش از این در چند مقطع روی نیمکت این تیم نشسته ‌. دومین بازی فردا در پیکانشهر بین پیکان و شهرخودرو برگزار می‌شود و می‌توانیم تیم پرستاره یحیی را با رحمتی و رفیعی و دیگران برانداز کنیم و عیارش را بسنجیم.

در گرمای اهواز، یک دربی بین فولاد جواد نکونام و صنعت نفت اسکوچیچ برگزار خواهد شد و باید ببینیم نکونام می‌تواند تیمی در حد و اندازه مدعیان قهرمانی بسازد یا نه .

در نهایت شاهین شهرداری بوشهر با عبدالله ویسی میزبان سپاهان قلعه‌نویی خواهد بود. جدال یک تیم تازه‌وارد با مدعی اصلی قهرمانی لیگ نوزدهم. البته با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، ممکن است تعدادی از این بازی‌ها اصلا برگزار نشود یا با یکی، دو روز تاخیر شاهد برگزاری آنها باشیم!

کدخبر: ۲۷۶۰۰۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر