کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۲۵۹
تاریخ خبر:

مدیرعامل جدید پرسپولیس با وعده‌های تکراری آمد

امروز رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس معرفی شد. او سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه دارد. درویش امروز بعد از معرفی خود با خبرنگاران مصاحبه کرد و درباره مسئولیت و اهدافش در پرسپولیس صحبت کرد. صحبت های او را بخوانید. این حرف ها دقیقا شبیه به حرف های مدیران عامل قبلی پرسپولیس است:

چالش‌های بسیاری در پیش روست اما امیدواریم با اعضای جدیدی که دکتر سجادی معرفی کردند و استفاده از تمام توان اهالی فوتبال بالاخص دوستداران پرسپولیس، وفاقی را ایجاد کنیم تا مشکلات پیش رو را یک به یک حل کنیم.

ما یک کارگروه حقوقی و اقتصادی را مشخص کردیم که به موازات هم کار را شروع کنند جهت اینکه اگر با اسپانسر فعلی بتوانیم، ادامه دهیم و گروه دیگر اقتصادی را فعال کنیم و اگر قطع همکاری دارند را گروهی از اسپانسرها را که داوطلب حضور در پرسپولیس هستند را به شکلی برنامه ریزی کنیم که بتوانند کمک کنند تا مشکلات عدیده پرسپولیس مرتفع شوند.

بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا دارای سیکل بروکراسی اداری دارد که باید آن را طی کند و ما با کمک از حقوقدانان مجرب که سالها کارشان دعاوی بین المللی است کمک خواهیم گرفت. ما تلاش می‌کنیم این مشکل حل شود اما این سنگین است ولی ما تصمیمگیر نیستیم. من می‌دانم نه تنها باشگاه، بلکه وزارت ورزش و دولت و خانه ملت هم تلاش می‌کنند تا این مشکل را حل کنند.

کدخبر: ۴۳۶۲۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر