کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۹۴۷
تاریخ خبر:

۲۲ تا ۳۲‌ ساله‌های این استان‌ها برای واکسیناسیون ثبت‌نام کنند

در ادامه کاهش سن متقاضیان واکسن، مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده که حداقل سن ثبت‌نام و دریافت نوبت واکسن کرونا در تمام کشور ۵ سال دیگر کاهش یافت.

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای با اشاره به اینکه از هم‌اکنون تمامی افراد ۳۲ سال به بالا (متولدین ۱۳۶۸ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خودشان انتخاب کنند، اعلام کرد که برای این کار، نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

براساس اطلاعیه این مرکز، هم‌چنین افراد ۲۲ تا ۳۱ سال (متولدین ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۸) که ساکن استان های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان و هرمزگان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، داشتن نوبت از سامانه salamat.gov.ir برای مراجعه به پایگاه‌های تزریق واکسن ضروری است، همچنین از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود صرفا در زمان نوبت مراجعه فرمایند.

کدخبر: ۴۱۴۹۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر