کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۳۸۷۴
تاریخ خبر:

محاکمه تازه‌عروس و برادرشوهر به اتهام قتل مرد معتاد

روزنامه هفت صبح| زن جوانی که در سال ۹۶ شوهر معتادش را با همکاری برادر او به قتل رسانده بود به‌زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه خواهد ایستاد.‌ سال ۹۶ دختر جوانی تبعه افغانستان همراه خانواده‌اش به ایران آمد تا به یکی از شهرهای اطراف تهران سفر کند و در آنجا قرار بود با پسری از همشهریان خود که ساکن شهریار بود ازدواج کند.

۲۰ روز پس از این ازدواج بود که سر و صدای زن جوان از داخل اتاق آمد مبنی براینکه شوهرش توسط فرد غریبه‌ای به قتل رسیده است و سریعا پس از این موضوع نیروی انتظامی وارد عمل شد که با اعزام به محل و تایید فوت مرموز شوهر این زن، بازپرس کشیک قتل منطقه نیز در جریان موضوع قرار گرفت و به این ترتیب تحقیقات کارآگاهان جنایی در محل آغاز شد.

در اولین بازجویی‌ها ماموران همسر مقتول را به عنوان اولین فردی که با جسد مواجه شده بود تحت بازجویی قرار دادند که این دختر مدعی شد من تازه عروس هستم و در مدت این ۲۰ روز هیچ اتفاق خاصی بین من و شوهرم رخ نداده است که حالا بخواهم او را به قتل برسانم و یا کسی را برای این موضوع اجیر کنم.

تحقیقات جریان داشت تا اینکه به زودی مشخص شد این زن همراه خانواده‌اش به نحوی که پلیس متوجه نشده به افغانستان بازگشته و در ادامه پلیس افرادی را که در این اقدام دخیل بودند یعنی خواهر و برادر مقتول را تحت بازجویی قرار دادند اما این افراد منکر دست داشتن در ماجرا بودند تا اینکه در آخر با قبول اتهام خود در فراری دادن متهم اول پرونده، با هر روش و حیله‌ای بود او را به ایران بازگرداندند.

بعد از این پلیس متهم را تحت بازجویی‌های فنی و تخصصی خود قرار داد تااینکه بالاخره لب به اعتراف گشود و در اظهارات خود از ماجرای قتل تازه داماد به این شکل پرده برداشت: از همان روز اول که وارد خانه مقتول شدم او به من توهین می‌کرد و حتی با هم درگیر شدیم و چند بار نیز مرا به شدت کتک زد اما برادرش با من خیلی مهربان بود و آدم خوش زبان و خوش تیپ تری نسبت به شوهرم بود.

همین موضوع باعث شد که من دلبسته برادر شوهرم بشوم و او نیز مانند خودم، عاشق من شد. همین ماجرا باعث شد بعد از مدت کوتاهی به صورت مشترک تصمیم بگیریم که با کشتن شوهرم به یکدیگر برسیم و شب واقعه همین که شوهرم از راه رسید طی نقشه قبلی من به او قرص و داروی خواب خوراندم و او که خیلی خوابش گرفته بود زود خوابید و به برادر شوهرم زنگ زدم که او نیز آمد و ضربات اولیه را با چاقو من زدم و بعد از من او چاقو را از من گرفت و ضرباتی را نیز او نثار شوهرم کرد و طی ثانیه‌های بعدی شوهرم جان خودش را از دست داد.

من تنها می‌خواستم که زندگی آرام و خوشی داشته باشم و نه بیشتر از این و این نقشه را نیز با برادرشوهر خودم کشیدم تا بتوانیم به هم برسیم اما وقتی پلیس آمد متوجه این ماجرا که اتفاق از داخل خانه رخ داده وبه احتمال زیاد قاتل آشنا باشد، شد و از آنجایی که خواهرشوهرم نیز به ماجرا پی برده بود با من صحبت کرد و تصمیم گرفت مرا به افغانستان بفرستد تا هیچ کس از اصل ماجرا باخبر نشود و وقتی به من گفتند به ایران بازگردم فکر نمی‌کردم که پلیس قرار است مرا دستگیر کند.

همچنین در ادامه برادر مقتول نیز تحت بازجویی قرار گرفت و با تایید گفته‌های همدستش بیان کرد: من به دلیل اینکه برادرم همسرش را کتک می‌زد به او دلداری می‌‌دادم و بعد از مدتی او که از شوهر معتادش خسته شده بود با من ماجرای این قتل را در میان گذاشت و با هم این نقشه را کشیدیم. من تنها قصدم این بود که همسر برادرم را که دلم برایش می‌سوخت از زیر دست برادر سنگدلم در بیاورم و در این میان عشقی نیز بین ما پدید آمد که ابدا دلیل قتل نبود بلکه قصد من از این کار به آسایش رساندن همدستم بود.

در ادامه گواهی پزشکی قانونی نیز موید گفته‌های متهمان پرونده شد و براساس این گزارش مشخص شد متوفی با ضربات چاقو که به سرش وارد آمده و جمجمه‌اش نیز به شدت آسیب دیده فوت کرده است. به این ترتیب پرونده تکمیل شد و با توجه به گفته‌های دو متهم اصلی پرونده برای هر دو نفر اتهام مشارکت در قتل در نظر گرفته شد. با ارجاع این پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران قرار است به زودی به اتهام متهمان رسیدگی شود.

کدخبر: ۲۸۳۸۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر