کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۸۳۶
تاریخ خبر:

مجردهای زیر ۴۵ سال چگونه در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند؟

این روزها بحث ثبت نام مجردان در طرح نهضت ملی مسکن مطرح شده و همین امر خود باعث شده بسیاری از متقاضیان به فکر ثبت نام در این طرح بیفتند، اما هر بار در این خصوص اخبار و بحث‌های مختلفی می‌شود که همین امر خود باعث ایجاد حاشیه‌های بسیار زیادی شده است. کلیات بحث ثبت نام افراد مجرد در این طرح به تصویب رسیده، اما هنوز درباره سن آن‌ها بحث و یا صحبتی نشده است.

ازدواج، شرط تحویل مسکن به مجردهای زیر ۴۵ سال

محمود محمود زاده معاون وزیر راه وشهرسازی درباره شرط ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن گفته است: با تصویب هیات وزیران امکان ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۴۵ سال در طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده بود، اما پیشنهاد ثبت‌نام سایر مجردها که سن کمتری دارند چندی پیش در شورای عالی مسکن نیز مورد تصویب قرار گرفت که شرط تاهل در زمان تحویل ملک به آن‌ها مهمترین تبصره این مصوبه است. شورای عالی مسکن با کلیات ثبت‌نام همه مجردها در طرح نهضت ملی مسکن موافقت کرده است. این پیشنهاد هنوز وارد بررسی جزئیات نشده و در حال تهیه آن هستیم، اما ثبت‌نام سایر مجردها در نهضت ملی مسکن مشروط است به این معنی که موقع تحویل واحد مسکونی باید متاهل باشند در غیر این صورت، خانه به آنان تحویل داده نمی‌شود.

معاون مسکن وساختمان وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۲۰ شهر برای ثبت نام متقاضیان در شهرهای مختلف فراهم شده است، گفت: در هر شهری که زمین تامین شود چه برای اولین بار و چه برای چندین بار ما سعی خواهیم کرد ظرفیت‌های مختلفی را تامین کنیم و هر فردی که واجد شرایط باشد بتواند در این طرح ثبت نام کند.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۴۲۶۸۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر