کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۴۳۹۱
تاریخ خبر:

متجاوز به ۳۰پسر و دختر اعدام می‌شود؟

روزنامه ایران نوشت: حکم مفسد فی‌الارض بودن مرد شروری که پس از ورود به خانه‌های ۲۰ زن و کودک آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، از سوی دیوانعالی کشور تأیید شد و وی در فهرست اجرای حکم قرار گرفت.

اوایل دی سال ۹۷ رسیدگی به این پرونده آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که مرد ناشناسی زنگ خانه‌ها را به صدا درمی آورد و با شنیدن صدای کودکان یا زنان تنها پشت آیفون خودش را از دوستان پدر خانواده معرفی می‌کرد.

سپس به بهانه اینکه می‌خواهد بدهی اش را بپردازد از آنها می‌خواست در خانه را باز کنند اما به محض ورود به خانه اگر زنان یا کودکان تنها بودند آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

متهم ۳۲ ساله در تحقیقات به آزار و اذیت ۲۰ کودک دختر و پسر و زنان تنها اعتراف کرد. بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران به خاطر تعدد جرایم متهم، کیفرخواست امیر را به اتهام مفسد فی الارض صادر کرد.

متهم جوان در دادگاه انقلاب پای میز محاکمه رفت و با صدور حکم مفسد فی الارض از سوی قضات دادگاه انقلاب، پرونده برای تأیید به دیوان عالی کشور ارجاع شد. قضات دیوانعالی نیز حکم را تأیید و پرونده برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد. با تأیید این حکم، بزودی امیر به اتهام افساد فی الارض پای چوبه دار خواهد رفت تا پرونده این مرد شرور برای همیشه بسته شود.

کدخبر: ۳۵۴۳۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر