کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۳۶۵۶
تاریخ خبر:

مبلغ قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال مشخص شد

طبق اعلام رسانه‌های پرتغالی ریکاردو ساپینتو در کشورش پیشنهاد چندان بالایی نداشت. در استقلال او با مبلغ حدود ۴۵۰ هزار دلار برای سال اول به توافق رسیده تا سکان هدایت این تیم پرطرفدار را در دست‌ بگیرد. همان‌طور که می‌دانید سال دوم قرارداد او به صورت توافقی است و طرفین باید از کار کردن با یکدیگر در سال اول راضی باشند و قرارداد سال دوم با شرایط مالی جدید و احتمال افزایش ۲۰ درصدی تمدید خواهد شد.

قرارداد ۴۵۰ هزار دلاری ساپینتو نشان می‌دهد که در کشور خودش هم چنین پیشنهادی نداشته و حالا می‌خواهد چالش جدیدی را در ایران و استقلال تجربه کند. طبعاً قرارداد دستیاران ساپینتو هم خیلی زیاد نخواهند بود و باید هرچه سریع‌تر نام دستیاران خود را به باشگاه استقلال اعلام کند. مرد پرتغالی در مورد قرارداد مالی خود می‌گوید: مشکل خاصی وجود ندارد و ما قبلاً در این رابطه به توافق رسیده بودیم. من برای کار در ایران انگیزه مالی هم دارم اما برای موفقیت از انگیزه‌های بیشتری برخوردارم و می‌خواهم با این تیم پرطرفدار که در جشن قهرمانی‌اش ۱۰۰ هزار نفر شرکت می‌کنند، جام بگیرم.

جالب اینجاست که مبلغ قرارداد ساپینتو از یکی مثل استراماچونی هم کمتر است و حالا باید دید آیا او برخلاف استرا تا پایان فصل در استقلال ماندگار می‌شود یا نه؟ نکته مهم در مورد حضور مربی خارجی این است که بخشی از هواداران استقلال خیلی به موفقیت او امیدوار نیستند ولی بخشی دیگر اعتقاد دارند که چون اسکلت اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود، ساپینتو خیلی هم کار سختی برای تکرار عنوان قهرمانی ندارد.

منبع: جماران

کدخبر: ۴۶۳۶۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر