کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۱۲۸۵
تاریخ خبر:

مبارزه کانیه وست و پیت دیویدسون ادامه دارد

روزنامه هفت صبح | کانیه وست به مناسبت به اتمام رسیدن آلبوم «دوندا ۲» که اولین آلبوم موسیقی او پس از جدایی و طلاق رسمی‌اش از کیم کارداشیان است یک جشن و دورهمی کوچک در خانه خود برگزار کرد که حضور چند مهمان در این دورهمی جنجالی شد. یکی از مهمانان وست در این جشن خواهر زن سابق او کندال جنر به همراه تراویس اسکات بودند. حضور یکی از خواهران کیم در این مهمانی سبب شد تا عده‌ای بر این شایعه صحه بگذارند که وست نمی‌تواند از کیم و ارتباط با اعضای خانواده او دست بکشد، به علاوه اعضای خانواده کیم هنوز به کانیه علاقه‌مندند و نتوانستند رابطه جدید او با میت دیویدسون را بپذیرند و حامی بازگشت او به خانه کانیه وست هستند.

شوک بعدی حضور یک مهمان دیگر شبیه کیم در جشن بود. حضور چینی جونز که به نوعی بدل کیم کارداشیان است سبب شد شایعات پیرامون وضعیت روحی کانیه و وابستگی او به کیم قوت بگیرد. پس از این مهمانی و پیگیری رسانه‌ها درباره چند و چون روابط میان جونز و وست، او ضمن رد کردن وجود رابطه‌ای جدی و احساسی میان خودش و وست با ابرو بالا انداختن و حساسیت قابل ملاحظه‌ای نسبت به شایعات روابط تازه میان کانیه وست و جولیا فاکس واکنش نشان داد و گفت گمان نمی‌کند کانیه حس قابل ذکری نسبت به جولیا فاکس داشته باشد.

از سوی دیگر رفت و آمدهای وست با جولیا فاکس زیاد و زیادتر شده و این ظن وجود دارد که فاکس قرار است جای کیم را در خانه کانیه بگیرد. گفتنی است جولیا فاکس چندان زن خوشنامی نیست و اعترافات اخیر او درباره شغل سابق و علایق عجیب و پیچیده‌اش سبب شده است تا طرفداران وست که او را مرد خدا در عرصه موسیقی می‌دانند مورد شوند. به همین دلیل دوستان نزدیک کانیه وست دست به کار شدند و درباره رابطه بین این دو نفر اظهارنظر کردند و سعی کردند بگویند که این یک رابطه ساده، آزاد و گذراست و جولیا فاکس فردی نیست که انسان متدینی مانند کانیه وست بتواند با او کنار بیاید.

پیت دیویدسون پس از آن که به طور علنی توسط طرفداران کانیه وست و به طور تلویحی توسط خود او تهدید به ضرب و شتم و انتقام شد بر روی صحنه اجرای استند کمدی‌های خود با این قضیه شوخی کرد و با طعنه خطاب به وست گفت «درست است که من لاغر و آسیب‌پذیرم و ممکن است با یک مشت نقش بر زمین شوم اما خب در عین حال دوست داشتنی و بامزه و شوخ نیز هستم و زنان هم عاشق افرادی مثل من می‌شوند، نه افرادی عنق و ترشرویی مثل بعضی‌ها!».

دیویدسون پس از این اجرا و درست در شبی که جشن و مهمانی در خانه وست به مناسبت آلبوم موسیقی جدیدش برپا بود برای اولین بار در مقابل لنز دوربین‌ها کیم کارداشیان را به عنوان شریک زندگی این روزهای خود معرفی کرد. این اتفاق با واکنش شدید طرفداران وست مواجه شد و اکثر آن‌ها خطاب به کیم و با یادآوری ۴ فرزندی که حاصل ازدواج او و کانیه‌ هستند سعی کردند او را از این کارها بازدارند و به بازگشت دوباره به خانه کانیه و زندگی سابقش ترغیب کنند.

سپس پیت برای به زیر کشاندن خبر حضور کندال جنر و بدل کیم کارداشیان در مهمانی کانیه وست، کیم و خواهرش کلوئی را در زیر سایه دوربین‌های رسانه‌های زرد به مهمانی اتاق فرار دعوت کرد. پیت با انتشار اظهارنظر کلوئی درباره خود مبنی بر اینکه «تمام اعضای خانواده از حضور پیت به عنوان تازه‌ترین عضو خوشحالند و با او احساس راحتی و صمیمیت می‌کنند و فکر می‌کنند او شوخ‌ترین و بامزه‌ترین فردی است که تا به حال دیده‌اند» مشت آخر را در رقابت رسانه‌ای به کانیه وست و طرفدارانش زد. روز گذشته پیت دیویدسون در یک مصاحبه ویدئویی مقابل کی آدامز، مجری برنامه مردم قرار گرفته بود و گفت این روزها تمام زمان خود را با شریک زندگی‌اش می‌گذراند و هر نشانه‌ای از او سبب آرامش و خوشحالی‌اش می‌شود.

کدخبر: ۴۴۱۲۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر