کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۹۷۹
تاریخ خبر:

ماجرای ‌لحظه دستگیری ‌‌مهدی گاوزن ‌در اتوبان ‌قم

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | در فیلم پرطرفداری در فضای مجازی می‌بینید صدای تیر هوایی و ترافیک ماشین‌هایی را که سرنشینانشان پشت عوارضی تهران-قم،‌ هاج و واج به این صحنه نگاه می‌کنند. یک متهم به قتل به همراه یکی از همراهانش در خودروی پژویی است که با هماهنگی با یک اتومبیل دیگر( برای ردگم‌کنی) می‌خواهد فرار کند.

اما یکی از ماموران فریاد می‌کشد خودروی پژو را دریابید، جلوی خودرو را می‌گیرند و مهدی گاوزن را با سوییشرت قرمز پیاده کرده و بر زمینش می‌زنند به اتهام قتل مرد جوانی در یکی از روستاهای بابل! این فیلمی بود که در ۲۴ ساعت گذشته در گوشی‌های موبایل دست به دست می‌شد و خب مشخص شد که مربوط به ۱۱ فروردین است. فیلمی که بسیار شبیه فیلم‌های مشهور هالیوودی است به‌خصوص صحنه افتتاحیه فیلم سیکاریو.

اما اصل خبر: طی عملیاتی هماهنگ بین پلیس امنیت تهران بزرگ و ماموران پلیس امنیت بابل، دو نفر از اراذل و اوباش سطح یک استان مازندران دستگیر شدند.این اتفاق چهارشنبه، یازدهم فروردین‌ماه رخ داد و فیلم دستگیری این افراد در اتوبان تهران- قم قبل از عوارضی، دیروز منتشر شد. اما جرم این افراد چه بود؟

دو روز قبل از دستگیری این افراد، یک قتل در یکی از روستاهای بابل رخ می‌دهد. یعنی دوشنبه، نهم فروردین‌ماه. متهم اصلی این پرونده قتل یعنی مهدی. ف معروف به گاوزن، مظنون است که یکی از دوستان خود را که در یک گروه بودند و جوانی ۳۲ساله بوده به دلیل احتمالا اختلافات مالی به قتل می‌رساند.

البته فعلا این موضوع در حد اتهام است و هنوز چیزی ثابت نشده،اما این افراد تحت تعقیب پلیس امنیت بابل بودند تا اینکه ردشان پیدا می‌شود و در اتوبان تهران-قم دستگیر می‌شوند. دو نفر از این افراد از اراذل و اوباش سطح یک استان مازندران بودند و بقیه دستگیرشدگان کسانی بودند که به فرار آنها کمک می‌کردند.

*** مهدی گاوزن کیست؟
درباره مهدی گاو‌زن می‌گویند از لات‌های بزرگ بابل است و در اینستاگرام طرفداران خود را دارد. برای این به چنین لقبی مشهور شده که انگار گفته گاو را هم می‌تواند بلند کند؛ مردی که حالا به اتهام قتل بازداشت شده و در اختیار مقامات قضایی بابل است. وقتی نگاهی به عکس‌ها و هیکل و فیلم‌های دعوای او می‌اندازید، بله می‌ترسید.

اما در فیلمی که پلیس منتشر کرده همین هیبت دستبند بر دستش نشسته است. در فضای مجازی از دستگیری او می‌نویسند. عده‌ای می‌گویند لات بامرام را گرفته‌اند و عده‌ای می‌گویند بابل از شر یکی از شرورهایش خلاص شد. حتی مدتی شایعه شده بود او در زندان بوده و فوت کرده است که با انتشار فیلم دستگیری‌اش به این شایعات پایان داده شد.

در عکسی او کنار امین‌آ‌قا.ف دیده می‌شود و مدتی شایعه شده بود بادیگارد اوست. امین‌آقا.ف، از لات‌های قدیم تهران است که در گذشته مدال دوی هزار و ۵۰۰ متر را گرفته بود و بعد از سال‌ها زندان به قول خودش کارهای قدیم را کنار گذاشته و کار خیر انجام می‌دهد. اما درباره مهدی گاوزن یک نفر در فضای مجازی نوشته مهدی به او گفته، می‌خواهد این کارهایش را تعطیل کند و برود لب ساحل فقط زندگی کند، اما کار خلاف دنبال آنها می‌آید. حالا باید دید صاحب آن کلیپ‌های خشن و ترسناک در اینستاگرام سرنوشتش چه خواهد شد.

کدخبر: ۳۸۱۹۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر