کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۸۹۴۷
تاریخ خبر:

ماجرای قتل مرد ۵۳‌ساله در بلوار کاشانی

‌ حوالی ساعت ۴:۵۰ بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه سال جاری، خبر یک چاقوکشی منجر به قتل به آدرس خیابان آیت‌الله کاشانی تهران اعلام می‌شود. در این حادثه که یک شاهد با جسم نیمه‌جان مقتول که در حال خون‌ریزی بوده مواجه می‌شود در لحظات آخر حیات فرد، می‌تواند مشخصات قاتل این فرد را از زبان مقتول پیش از مرگ بشنود.

*** ماجرای قتل
جسد مردی حدودا ۵۵ ساله و مجهول الهویه در محل حادثه وجود داشته و به همین دلیل تحقیقات درباره قتل این فرد آغاز می‌شود. بعد از جست‌وجوها یک نفر شاهد که حادثه رخ داده برای مرد ۵۵ ساله را دیده بود درباره حادثه می‌گوید: مقتول را در حال خون‌ریزی در بین دو بلوک دیدم.

او در لحظات آخر زندگی‌اش، شماره تلفن خواهرش را به من داد و از من خواست تا به آنها حادثه رخ داده را خبر بدهم. این شاهد درباره حادثه رخ داده و کسی که مقتول اعلام کرده او را با چاقو زده نیز گفته است: یک فرد افغانستانی باچاقو او را به دلیل درگیری مجروح کرده است. سپس این مرد پنجاه و خرده‌ای ساله پیش از حضور اورژانس در محل حادثه، جان می‌سپارد.

*** تحقیقات قتل
هم‌زمان در جهت شناسایی فرد مقتول اقدامات لازم صورت گرفت که مشخص شد متوفی شخصی به نام حسن.ب ۵۳ ساله و اهل ملایر است. پس از جست‌وجو و تحقیقات متعدد با کشف یک عدد گاری جمع‌آوری پسماند و بازیافت زباله، نظرها به سمت اتباع افغان که مبادرت به جمع‌آوری زباله‌های بازیافت می‌کنند جلب شد و نسبت‌به دستگیری کلیه اتباع افاغنه در محدوده مورد نظر اقدام شد. همچنین با بهره‌گیری از تنها دوربین مداربسته‌ای که در محل جرم وجود داشت بالاخره مشخصات فیزیکی قاتل نیز به دست آمد.

*** شناسایی قاتل
با راهنمایی یکی از پیمانکاران شهرداری، شخصی به نام جاوید به عنوان مظنون اصلی این حادثه معرفی شد. همچنین باتوجه به اطلاعات کسب شده و احتمال حضور فرد مظنون به قتل مرد ۵۳ ساله اهل ملایر، در شهرستان اسلامشهر با تلاش فراوان چند ساعته و بازرسی پاتوق‌های مظنون، در نهایت جاوید در حالی که آماده خروج از کشور بود دستگیر شد.

با انتقال جاوید به تهران و طی بازجویی‌های فنی او به ارتکاب قتل اعتراف کرد و دلیل قتل را درگیری لفظی با مقتول بیان داشت. بعد از بازسازی صحنه قتل، آلت قتاله ( سلاح سرد چاقو) هم در فاصله‌ای دورتر از محل وقوع قتل کشف شد. هنوز از جزئیات این حادثه اطلاعات بیشتری در دست نیست.

کدخبر: ۳۴۸۹۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر