کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۹۴۲
تاریخ خبر:

ماجرای قتل دختر کرمانشاهی توسط خواستگار سابقش

روزنامه هفت صبح| ‌دوازدهم آبان ماه امسال بود که آرزو دختر کرمانشاهی ۴۱ساله با خودروی شخصی‌اش در راه بازگشت به خانه‌اش در شهرک گاوانه بود که از سوی خواستگار سابقش مورد هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. دختری که قرار بود برای ادامه زندگی به استرالیا برود اما با شلیک ۱۲ گلوله به قتل رسید و خواستگار سمج نیز متواری شده است.

ماجرای قتل آرزو
سعید.الف برادر آرزو درباره اتفاقاتی که برای خواهرش افتاد و سرنوشتی که خواستگارش برای او رقم زده است، می‌گوید:« حدود دو سال و نیم پیش خواستگاری برای خواهرم آمد که ما در همان جلسه اول خواستگاری به او جواب منفی دادیم چون با تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم فردی قابل اعتماد برای زندگی نیست و از طرف دیگر نمی‌خواستیم خواهرمان بدبخت شود.

این فرد بار دیگر به خانه‌مان رفت و برای خواهر و مادرم که با هم زندگی می‌کردند ایجاد مزاحمت کرد و وقتی دوباره جواب رد شنید اقدام به تیراندازی کرد که مادرم و آرزو برای آنکه برای کسی مشکلی پیش نیاید تا مدتی موضوع را از ما پنهان کردند. اما پس از اینکه من و سایر اعضای خانواده از ماجرا باخبر شدیم از طریق مراجع قضایی از این فرد شکایت کردیم که همه مدارکش نیز موجود است.»

او به ایلنا می‌گوید:«پس از شکایت از او به دلیل اقدام به تیراندازی در جلوی خانه ما، این فرد برای رضایت گرفتن به همراه عمویش با قرآن نزد ما آمد و به صورت قانونی تعهد داد که دیگرهیچ‌گونه مزاحمتی برای خانواده‌مان ایجاد نخواهد کرد.ما هم به شرطی رضایت دادیم که اگر باز مشکلی ایجاد کرد ادامه رسیدگی به پرونده‌ را دوباره از سر می‌گیریم. اگرچه ما از حق خود گذشته و رضایت دادیم اما اگر قانون هم مجازاتی برای او در نظر می‌گرفت شاید کار به اینجا نمی‌کشید و خواهرم به قتل نمی‌رسید.»

شلیک ۱۲ گلوله
آرزو قرار بود برای ادامه زندگی نزد خواهر دیگرش به استرالیا برود که وقتی خواستگارش از این موضوع مطلع شد تصمیم به قتل آرزو گرفت. چهارشنبه دوازدهم آبان‌ماه امسال حدودا ساعت ۲۰:۱۵ بود که آرزو به همراه خانواده‌اش با یک دستگاه خودروی پراید در حال حرکت به سمت منزل‌شان در شهرک گاوانه بودند که خواستگار او با پیچیدن جلوی خودروی آرزو باعث توقف آنها می‌شود و به محض پیاده شدن از خودرو با سلاح کلاشینکف اقدام به شلیک تیرهوایی و زمینی می‌کند.

بر اثر شلیک گلوله چند تیر به بدن آرزو اصابت می‌کند که او از ناحیه شکم و پا مجروح می‌شود.خونریزی آنقدر شدید بوده که مردم به ۱۱۵ زنگ می‌زنند و آرزو به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل می‌شود.متهم به قتل نیز بلافاصله از صحنه جرم فرار می‌کند.به‌رغم تلاش پزشکان، آرزو همان شب به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

ردیابی قاتل فراری
فرزاد پورنظری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی انتظامی استان کرمانشاه نیز ضمن تأیید این حادثه گفت:«طی گزارشی به اداره پلیس در روز ۱۲ آبان ماه، باخبر شدیم که خانمی به نام آرزو. الف توسط فردی که از قرار خواستگار سابقش بود با سلاح گرم به قتل رسید‌ه است. در تحقیقات بیشتر نیز معلوم شد از ۱۲ تیری که توسط قاتل شلیک شد، ۳ تیر آن به بدن این خانم اصابت کرده است.»

این مقام مسئول در نیروی انتظامی با اشاره به اینکه این حادثه حوالی میدان آناهیتای کرمانشاه رخ داد،افزود:«مقتول پس از مصدومیت به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل می‌شود که متاسفانه شب همان حادثه فوت می‌کند. اگرچه قاتل فراری است اما پلیس توانسته در اینباره سرنخ‌هایی به دست آورده و برای دستگیری او در تلاش است.»

کدخبر: ۴۲۶۹۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر