کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۸۶۹۷
تاریخ خبر:

ماجرای سیلی ساعی به دبیر سازمان لیگ چه بود؟

رقابت‌های گروه «ب» نوزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو از صبح امروز (پنجشنبه) در خانه تکواندو پیگیری شد اما مهمترین حاشیه مسابقات درگیری فیزیکی و سیلی هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی تکواندو و باشگاه فرمانیه به صورت مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو بود.

بابایی در خصوص اتفاق رخ داده میان او و هادی ساعی اظهار داشت: همه شاهد اتفاقات رخ داده بودند و واکنش هادی ساعی مزد زحمات انجام شده من بود. ما در اتفاقات رخ داده دخیل نبودیم اما ایشان از اینکه خیر مقدم صورت گرفته از سوی بلندگوی سالن نسبت به او به عنوان مدیر فنی تیم فرمانیه دیر صورت گرفته است، ناراحت بود اما در این موضوع نیز من دخیل نبودم. حتی گوینده و کسی که دستور خیرمقدم بابت حضور ایشان در سالن را داد نیز من نبودم. برای ساعی این سوءتفاهم پیش آمده است که من با ایشان زاویه دارم. تا امروز فکر می‌کردم هادی ساعی قهرمان و پهلوان است اما با اتفاقات رخ داده ایشان نه قهرمان است و نه پهلوان و رفتار ایشان هیچ بویی از پهلوانی نداشت.

دبیر سازمان لیگ تکواندو در خصوص اینکه ساعی با او درگیر فیزیکی داشت، گفت: اتفاقات رخ داده و برخورد فیزیکی ایشان با من را همه دیدند و این در حالی است که من هیچگونه بی‌احترامی به ایشان نکردم. درخواست خود را برای کمیته قضایی نوشتم و حتی با توجه به برخورد فیزیکی ایشان می‌توانم به مراجع قضایی شکایت کنم اما به خاطر حرمت فدراسیون و پولادگر که انسان اخلاق‌مداری است این اتفاق نمی‌افتد، اگر ایشان این حق را می‌بیند که تعرض کند دیدار ما به قیامت باشد.

اما هادی ساعی هم دفاعیات خود را دارد. او می گوید: از سال قبل چند باری به دوستان اعلام کردم که نام مرا پشت میکروفون اعلام نکنند. من عادت ندارم به جایگاه ویژه بروم و معمولا کنار بچه ها روی سکوها می نشینم. هفته گذشته هم من از صبح در سالن بودم، اما نزدیک ظهر بود که رییس فدراسیون وارد سالن شد و من وقتی کنار او رفتم، تازه گوینده اعلام کرد که هادی ساعی هم در سالن است و به او خوشامد می گوییم. من هم به آقای پولادگر گرفتم که این عین بی احترامی است که بعد از چند ساعت نام مرا اعلام می کنند. امروز نیز دقیقا همین اتفاق افتاد. من در سالن بودم که تمجید رییس سازمان لیگ آمد و گفت که به جایگاه ویژه بروید، اما من از او تشکر کردم و گفتم که روی سکوها راحت هستم. شاید ۱۰ بار به او تاکید کردم که نام مرا پشت بلندگو اعلام نکنند، اما بازهم دیدم بعد از نیم ساعت دبیر سازمان لیگ نام مرا گفت. به همین خاطر دیگر از کوره در رفتم. با این کارها می خواهند مرا اذیت کنند. برخی در فدراسیون تکواندو ناراحت هستند که من آنجا هستم. حتی نحوه اعلام کردن نام من هم عجیب است. می گویند قهرمان تکواندوی جهان آمده، اما من پرافتخارترین ورزشکار المپیک و مدیرفنی تیم ملی هستم. به این آقا گفتم که یا مرا نمی شناسی یا از روی عمد این کار را می کنی.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو در پایان گفت: این موضوع تنها دلیلی نبود که مرا عصبانی کرد. در هفته های اخیر اتفاقاتی در لیگ افتاده که علیه تیم هایی بوده که من در آن ها مسئولیت دارم. نایب رییس فدراسیون با خواهر من تماس گرفته که فلان بازیکن را باید در فلان وزن به میدان بفرستی. چه دلیلی دارد؟

کدخبر: ۳۶۸۶۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arash_m

    میگه به‌ من بگید پر افتخارترین ورزشکار ا لمپیک نه قهرمان تکواندو المپیک….خشوع و ت واضع ببینید فقط