کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۸۰۹
تاریخ خبر:

ماجرای حمله مردم به یک مرغداری چه بود؟

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ جعلی و غیرواقعی حمله شهروندان به یک مرغداری در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم توسط پلیس فتا شهرستان نیکشهر دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، حسن کیخا با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه در پی افزایش قیمت مرغ و کمبود آن تعدادی از شهروندان در شهرستان نیکشهر به یک مرغداری هجوم برده، اظهار کرد: با اقدامات فنی صورت گرفته و هماهنگی قضائی با دادستان شهرستان نیکشهر موضوع شناسایی و دستگیری عامل انتشار کلیپ در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته که فرد مورد نظر دستگیر و به اتهام تشویش اذهان عمومی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: یکی از اولویت های پلیس، ارتقاء امنیت روانی جامعه است لذا افرادی که به هر ترتیب بخواهند این امنیت را به مخاطره بیندازند، قطعا با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان به گفته ها و اظهارات صاحب مرغداری در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ماجرای شلوغی اصلا ارتباطی به سرقت مرغ نداشته و افراد با پرداخت وجه اقدام به خریداری مرغ از محل ذکر شده کرده‌اند.

کدخبر: ۳۸۱۸۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamid.b1358

    جالبه ,,, همیشه انتشار دهنده کلیپ دستگیر میشه !!!