کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۲۰۳۷
تاریخ خبر:

ماجرای جنجالی‌ترین اتفاق زندگی علی انصاریان

علی انصاریان در سال ۸۵ یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران را رقم زد و پس از جدایی از پرسپولیس راهی تیم استقلال شد. او در مصاحبه‌ای قدیمی درباره این انتقال جنجالی گفت:

«اتفاق هایی که آن سال برای من افتاد دلیل رفتنم به استقلال بود. در آن سال من به عنوان یک مدافع، بیشترین گل را برای پرسپولیس زدم و بهترین گلزن لیگ شدم و جایزه هم گرفتم ولی آخر فصل مدیران تیم از کج سلیقگی شان به من گفتند به درد ما نمی خوری. این اتفاق همان سالی بود که بعد از چند سال به تیم ملی هم دعوت شده بودم. این مسائل باعث شد از لیست تیم ملی هم خارج بمانم. گاهی آدم تصمیم می گیرد از یک بلندی بپرد ولی وقتی وسط راه می بیند اشتباه کرده، دیگر فایده ندارد.

تازه می فهمد پریدنش اشتباه بوده. همیشه گفته ام که تصمیم آن زمانم اشتباه بود. اتفاق هایی که در زندگی ام افتاد در این تصمیم گیری موثر بود ولی خب دور و برم کسی نبود تا با او مشورت کنم. البته من همیشه از استقلالی ها تشکر کرده ام که مرا که با آن اتفاق ها از تیم رقیب آمده بودم قبول کردند؛ شرایط سختی بود و برای من از همه سخت تر بود. تمام زندگی ام را با تمام اتفاقاتت خوب و بدش مدیون پرسپولیس هستم و همیشه هم عذرخواهی کرده ام که شاید بعضی ها را با این تصمیم ناراحت کردم.»

کدخبر: ۳۷۲۰۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر