کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۰۲۰۷
تاریخ خبر:

ماجرای توزیع بادمجان توسط یک امام‌جمعه چه بود؟

امام جمعه سعدآباد از توابع شهرستان دشتستان گفت: توزیع بادمجان که تصویر آن روز گذشته در فضای مجازی خبرساز شده است بعنوان بسته‌های کمک معیشتی نبوده بلکه تقدیر از کشاورزی است که بخشی از محصول خود را به نیازمندان روستا بخشیده است. حجت الاسلام علیرضا کشاوزر بارگاهی گفت:‌ برای حضور در جمع بسیجیان و تجلیل از زحمات آنها در همه امور مربوط به ایام شیوع کرونا از ضدعفونی کردن معابر و منازل بویژه منازل افراد پرخطر در این بیماری و نیازمند و جمع آوری و توزیع کمک های معیشتی در این ایام در مسجد روستای نظرآقا حاضر شده بودیم.

در کنار این برنامه جهت تجلیل و دلگرمی دادن به کشاورز با سخاوتی که چندتن از محصول بادمجان خود را برای خانواده های نیازمند در اختیار بسیجیان قرار داده بود و همچنین بسیجیانی که در جمع آوری و انتقال آن به روستا و رساندن آن به افراد نیازمند تلاش کرده بودند در جمع آنها به همراه دیگر دوستان حاضر شدیم. اصلا برنامه ای تحت عنوان توزیع یا رساندن بسته معیشتی نبود بلکه یکی دو بسته را ما بعنوان تشویق افراد به دادن زکات و ارزش این کار بویژه برای محصولات کشاورزی به دست چند نیازمند دادیم. در کنار همه این برنامه ها بسیجیان در حال جمع آوری و آماده کردن ۱۰۰ بسته برنج و روغن برای نیازمندان بودند که در شب های آینده توزیع خواهد شد.

عضو شورای اسلامی روستای نظرآقا نیز گفت: امام جمعه شهر سعدآباد که برای جلسه ای به روستا دعوت شده بود و در مسجد حضور داشت پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برای تجلیل از این کشاورز که زکات محصول خود را بصورت کالا پرداخت نموده بود چند بسته را به دست نمازگزاران نیازمند داد. هیچ گونه برنامه ای تحت عنوان توزیع و یا مانور توزیع بسته های معیشتی و یا گزارش دادن نبوده است فقط چند جوان که این محصولات را بسته بندی نموده بودند این تصاویر را گرفته و دست بدست نموده اند. مردم نیکوکار و نوعدوست روستای نظرآقا از دیرباز در دستگیری و کمک به محرومین زبانزد خاص و عام بوده اند و از ابتدای همه گیری این بیماری چندین بار بسته های کمک های مومنانه بین نیازمندان توزیع کرده اند.

کدخبر: ۳۶۰۲۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر